Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cities Skylines - Uusi suomalainen mobiilijätti?

Vierailija
23.03.2015 |

Mitäs veikkaatte, päihittääkö tämä naisvoimalla tuotettu mobiilihitti Angry Birdsin ja Supercellin? Hyvä että suomalaista osaamista saadaan jälleen ulkomaille suositun hitin avulla. Suomi menetti puhelintuotannon, mutta kehitellään sitten ohjelmistoa niille puhelimille. :)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:41"]Jaa no, mitäs te puhutte sitten lataamisesta? :) Tietokoneelle bittiavaruudesta? Kyllä minusta koko ajan on jankutettu iOS pelistä ja Apple Storesta.[/quote]

Tietokoneelle niitä ladataan netistä. Niin kuin jotakuinkin kaikki pelit nykyään.

On 10 March 2015, Skylines was released on digital distribution service Steam for Windows, OS X, and Linux

Vierailija
22/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:41"]Jaa no, mitäs te puhutte sitten lataamisesta? :) Tietokoneelle bittiavaruudesta? Kyllä minusta koko ajan on jankutettu iOS pelistä ja Apple Storesta.[/quote]

Tietokoneelle niitä ladataan netistä. Niin kuin jotakuinkin kaikki pelit nykyään.

On 10 March 2015, Skylines was released on digital distribution service Steam for Windows, OS X, and Linux

[/quote]

Niin, olen kuullut että piratismi on vahvana. Se ei tosin kerro myyntiluvuista mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:46"]

[/quote]

Niin, olen kuullut että piratismi on vahvana. Se ei tosin kerro myyntiluvuista mitään.

[/quote]

Mitä helkkaria sä oikein selität? Peli on julkaistu STEAMissa, joka on netissä oleva palvelu, josta pelit ladataan LAILLISESTI tietokoneelle.

Vierailija
24/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

Mitä helkkaria sä oikein selität? Peli on julkaistu STEAMissa, joka on netissä oleva palvelu, josta pelit ladataan LAILLISESTI tietokoneelle.

[/quote]

Jäkä jäkä. Paska liike jos eivät Applelle tehneet. Apple storessa olisi myynyt miljoonia.

Vierailija
25/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jäkä jäkä. Paska liike jos eivät Applelle tehneet. Apple storessa olisi myynyt miljoonia.
[/quote]

Osaatko lukea? Peli on julkaistu Applelle.

Vierailija
26/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:41"]Jaa no, mitäs te puhutte sitten lataamisesta? :) Tietokoneelle bittiavaruudesta? Kyllä minusta koko ajan on jankutettu iOS pelistä ja Apple Storesta.[/quote] Tietokoneelle niitä ladataan netistä. Niin kuin jotakuinkin kaikki pelit nykyään. On 10 March 2015, Skylines was released on digital distribution service Steam for Windows, OS X, and Linux [/quote] Niin, olen kuullut että piratismi on vahvana. Se ei tosin kerro myyntiluvuista mitään. [/quote] Mitä helkkaria sä oikein selität? Peli on julkaistu STEAMissa, joka on netissä oleva palvelu, josta pelit ladataan LAILLISESTI tietokoneelle.   [/quote] Jäkä jäkä. Paska liike jos eivät Applelle tehneet. Apple storessa olisi myynyt miljoonia. [/quote] Osaatko lukea? Peli on julkaistu Applelle.

[/quote]

Eli se on mobiilipeli. Koittakaa nyt päättää.

Vierailija
27/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:41"]Jaa no, mitäs te puhutte sitten lataamisesta? :) Tietokoneelle bittiavaruudesta? Kyllä minusta koko ajan on jankutettu iOS pelistä ja Apple Storesta.[/quote] Tietokoneelle niitä ladataan netistä. Niin kuin jotakuinkin kaikki pelit nykyään. On 10 March 2015, Skylines was released on digital distribution service Steam for Windows, OS X, and Linux [/quote] Niin, olen kuullut että piratismi on vahvana. Se ei tosin kerro myyntiluvuista mitään. [/quote] Mitä helkkaria sä oikein selität? Peli on julkaistu STEAMissa, joka on netissä oleva palvelu, josta pelit ladataan LAILLISESTI tietokoneelle.   [/quote] Jäkä jäkä. Paska liike jos eivät Applelle tehneet. Apple storessa olisi myynyt miljoonia. [/quote] Osaatko lukea? Peli on julkaistu Applelle.

[/quote]

[/quote]

Mitä vittua? Ei se ole mobiilipeli, julkaistu Apple OS X:lle, ei iOS:ille. Tietokonepeli, ei mobiilipeli.

Vierailija
28/48 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:59"]

[/quote]

[/quote]

Oletko hieman yksinkertainen? Peli on tietokonepeli ja se on julkaistu myös Applen TIETOKONEILLE, eli tämä kyseinen peli EI ole mobiilipeli, vaikka sitä voi pelata Applenkin tuotteilla. Sulle tuli vissiin yllärinä että Apple tekee tietokoneitakin?

Vierailija
29/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kerran mobiili peli on niin mun mielestä se ois pitäny julkasta android eli samsung,lg,hct ja se kiinalais merkki koska mä aion antaa esikois lapselleni nimeksi android,android tai andre sen bb voittajan mukaan en ole vielä päätäny mulla on samsung 3 ja se on paras

Vierailija
30/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:25"]

jos se kerran mobiili peli on niin mun mielestä se ois pitäny julkasta android eli samsung,lg,hct ja se kiinalais merkki koska mä aion antaa esikois lapselleni nimeksi android,android tai andre sen bb voittajan mukaan en ole vielä päätäny mulla on samsung 3 ja se on paras

[/quote]

Aika heikko suoritus trollilta.

Vierailija
31/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua mammapuhetta. Murottajat nauraa ilmaiseksi tyhmyydelle. Lisää mammaälyä!

Vierailija
32/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:31"] Cities: Skylines -pelin on suunnitellut Karoliina Korppoo jos oikein muistan ja firma on Colossal Order. Lyhyessä ajassa peliä oli ladattu puoli miljoonaa kertaa. Todella hieno juttu ja hienoa, että useita naisia mukana. WIKI Colossal Order on vuonna 2009 perustettu pelistudio Tampereella. Yhtiön pelit on julkaissut ruotsalainen Paradox Interactive. Yrityksen toimitusjohtajan toimii Mariina Hallikainen.[1][2] Colossal Orderin pelit ovat liikenne- ja kaupunkisimulaatioita. Ensimmäinen julkaistu peli oli Cities in Motion vuonna2011. Peliä verrattiin vahvasti Transport Tycoon pelisarjan peleihin. Peli saavutti kohtuullisen suuren suosion omassa genressään ja sille julkaistiin myös jatko-osa Cities in Motion 2 vuonna 2013. Studion uusin peli Cities Skylinesjulkaistiin maaliskuussa 2015 ja se kilpaillee muun muassa Sim City ja Cities XL pelisarjojen kanssa [/quote] Häh? Vain puoli miljoonaa kertaa? Apple Storessa? Tuohan on sitten ihan paska. [/quote] Ei. Se ei ole mobiilipeli, uskokaa nyt jo!

[/quote]

Jaa no, mitäs te puhutte sitten lataamisesta? :) Tietokoneelle bittiavaruudesta? Kyllä minusta koko ajan on jankutettu iOS pelistä ja Apple Storesta.
[/quote]

Et ole tosissasi. Etkö ole koskaan kuullut, että tietokoneellekin voi ladata pelejä? :D

[/quote]

Miten vaikka Steam, tai Origin? Ihan uusia juttuja? :) Sieltä ladataan tietokoneille pelejä.

Vierailija
33/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:13"]Puljun toimitusjohtaja on täysin epäpätevä ja epäedustava. Ei voi menestyä.
[/quote]

Epäedustava? Ai kun sillä on punanen tukka ja rocktyyli? En tiedä edes ketä pelaajaa voisi vähempää kiinnostaa sen pelin suunnittelijan ulkonäkö, ja vaikka kiinnostaisikin niin harva on niin ahdasmielinen että jättää ostamatta pelin sen takia ettei toimitusjohtaja ole geneerinen jakkukalkkuna nro 965390.

Vierailija
34/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:27"]On kyllä typerää etteivät julkaiseet tuota puhelimille. Kuka enää nykyaikana pelaa tietokonepelejä, kun on kaikenmaailman tablettia ja pelikonetta.
[/quote]

Varmaan sellaiset ihmiset jotka pelaavat oikeasti eivätkä vain näprää candy crushia bussijonossa.

Vierailija
35/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää peli on muuten oikeasti todella hyvä! Mukavaa puuhastelua kahvikupin kanssa. Hieno että Suomessakin osataan tehdä pelejä. Ja vaikka sukupuolikysymys mielestäni onkin ihan 1900-lukua niin ei haittaa vaikka lead designer ja firman tj onkin nainen. Piristävää.

Vierailija
36/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:35"]

[/quote]

[/quote]

no kaverilla on samsung 4 ja se on paljon nopeempi ja siin on nopeempi laturikin mut mulla ei o varaa ostaa aina uusinta mallia ja mun käytössä toi 3 riittää aivan hyvin paras kännykkä mitä oon omistanu :) ehkä ostan sit uuden mallin samsung 7 ensi vuonna tai varmaan niitä a sarjan samsung koska parhain hinta laatu suhde veljen mukaan.pelottaa vain onko ne kovin liukas kädessä mul on tapana pudottaa puhelimia xD kaverit aina nauraa

Vierailija
37/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Oliks tää trolli :D Aika moni muukin tekee androideja kuin nuo valmistajat ja "joku yks kiinalainen". Esim. Sonylla on paljon android-puhelimia, lisäksi noin 20% Applen kännyköistä toimii androidilla (ei tietystikään iphonet), Nokialla on muutama android-malli (eivät myy hyvin) ja niitä kiinalaisia android-valmistajia on varmaan lähemmäs 10.

Vierailija
38/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:03"]

[/quote]Oliks tää trolli :D Aika moni muukin tekee androideja kuin nuo valmistajat ja "joku yks kiinalainen". Esim. Sonylla on paljon android-puhelimia, lisäksi noin 20% Applen kännyköistä toimii androidilla (ei tietystikään iphonet), Nokialla on muutama android-malli (eivät myy hyvin) ja niitä kiinalaisia android-valmistajia on varmaan lähemmäs 10.

[/quote] Tekeeks apple androidejakin xD lol oon aina luullut et ne tekee vaan iphoneja :p

En tiennyt yhtään et ne tekee jotain muitakin :p Oon kyllä aina ihmetelly miten niillä on niin korkeat myyntimäärät vaikka ne tekee vaan yhtä mallia :DD mut tää selittää jo jotain :p tuleehan silti se uus iphone plus eikä sekään oo pelkkä iphone vaan uutta sarjaa koska isompi näyttö. Miksei niitä applen muita tuotteita sit myydä suomessa? Ei hitsi :DD ain oppii jotain uutta. Tunnen itteni ihan tyhmäks blondiks :x :DDD

Vierailija
39/48 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:35"]

[/quote]

[/quote]ei todellakaa ollu mikää trolli miks aina pitää väittää trolliksi jos ei oo uusinta ja kalleinta puhelinta samsung 6 edce maksaa yli 800 euroa ei kaikilla todellakaan oo varaa laittaa tommoisia rahoja kännykkään sillä saa yhden vuoden ruuat yksin eläjälle eikä varsinkaan joka vuosi ostaa aina uusinta mallia miks se ois muka trolli jos sanon et samsung 3 on paras mun mielestä koska se on just paras mun tarpeisiin tekee kaiken mitä tarvitsen silloin se on paras just mulle se on mielipide ja jokaisella on oma mielipide eikä maku asioista voi kiistellä taidat itse olla trolli jonka tarkoitus on vaan haukkua ihmisiä ja aiheuttaa pahaa mieltä

Vierailija
40/48 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:21"]

mistä tän voi ladata??????????auttakaa

[/quote]app storesta jos on iphone ja play kaupasta jos on android

[/quote]

Ei tätä peliä vieläkään ole Androidille vaan pelkästään iPhoneille.

[/quote] Tämä toimii vaan tabetilla eli iPadilla, ei iPhonella ollenkaan. On vain tabletin kaupassa ladattavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi