Lue keskustelun säännöt.
Juustokakkuohjeita?
11.12.2008 |
Oletko koskaan tehnyt juustokakkua, että pohja olisi joulupipareista? Olisi kiva jouluksi tehdä juustokakku, mutta miten saisi joulun makua.
Kommentit (4)
oli ok, varsinkin kun se "täyte" oli kovin makea
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toi appelsiinin makuinen tuorejuusto kuullostaa hyvältä. Kiitti vinkistä.
tein valkosuklaajuustokakun viime jouluna ja oli hyvää. Oje löytyy Maku-lehden nettisivuilta. Pohjan voi tehdä siihenkin pipareista
ja hyvältä maistuu. Juusto-osassa voisi toimia hyvin appelsiinimehulisä tai appelsiininmakuinen tuorejuusto.