uskotteko tähän?
Tämä mystinen taivaankappale, josta käytetään myös nimitystä Planeetta X, lienee tällä hetkellä vielä kymmenien miljoonien kilometrien päässä omalla laajan ellipsin muotoisella radallaan. Mutta laskelmien mukaan se lähestyy maapalloa, ei törmätäkseen siihen, vaan leikaten sen kiertoradan, maya-kalenterin mukaan 21.12.2012. Se lähestyy maapalloa eteläiseltä pallon-puoliskolta, mikä on saanut tiedemiehet kiireesti rakentamaan tarkkailuaseman eteläiselle napajäätikölle, jossa sitä voidaan paremmin tarkkailla.
VAIKKA Nibiru on vielä kaukana, sen vaikutus tuntuu jo. Auringon purkausten säännön-mukaisuus 11 vuoden jaksoin on viivästynyt vuosilla. Toisaalta tiedemiehet seuraavat huolestuneina maapallon puoleksi nestemäisen sisäaineksen liikkumista, mikä aiheuttaa muutoksia maan magneettikentässä. Pahimmillaan sen uskotaan jopa repivän jähmeitä pintakerroksia mukanaan aiheuttaen veden yläpuolisten maakerrosten siirtymistä.
Muutokset voisivat siirtää maapallon magneettiset navat kokonaan uusiin paikkoihin.
Näiden muutosten arvioidaan johtuvan Nibirun äärettömän suuresta magneettikentästä.
Muita Nibirun lähestymistä ennakoivia ilmiöitä ovat punaiset sateet, joista kertoo otsikko:
http://www.zetatalk.com/index/reddust.htm
NIBIRU tunnettiin jo vuosituhansia sitten. Siitä kirjoittivat sumerilaiset ja maya-kansa 3400 vuotta sitten. Sumerilaiset antoivat tälle vaeltavalle planeetalle nimen Nibiru, risteävä planeetta. Molemmat kansat osasivat laskea, koska se vierailee uudelleen maan lähellä.
Vanhat kirjoitukset, joita on koottu ns. Kolbrin raamattuun, kertovat juutalaisten paosta Egyptistä, jonka yhteydessä esitetään selviä viitteitä, joita voisi pitää Nibirun vierailuna maan läheisyydessä. Kirjoitukset lisäävät mielenkiintoisia yksityiskohtia Raamatun kertomuksiin.
http://www.bibliotecapleyades.net/hercolobus/kolbrin_00.htm#Contents
Niissä kerrotaan "tuhoajasta (destroyer), joka kulki raivoten taivaitten yli vihan päivinä".
"Se oli kuin aaltoileva savupilvi hehkuen punertavana, ei ruumiinmuotoisena. Sen suu oli pohjaton aukko, josta tuli liekkejä, savua ja tuhkaa". (vrt.Ilm.9:11)
KIRJOITUKSESSA todetaan, että "ihmiset unohtavat tuhoajan; vain viisaat tietävät, minne se meni, ja että se tulee takaisin määrättynä aikana". Kirjoitus jatkaa vapaasti käännettynä:
"Kun veri putoilee maahan, tuhoaja ilmestyy ja vuoret avautuvat ja syytävät ilmoille tulta ja tuhkaa. Puut tuhoutuvat ja kaikki elävät eliöt uppoutuvat siihen. Vedet nielaistaan maan pinnalta ja meret kiehuvat. Taivaat palavat kirkkaina ja punaisina, maanpinta muistuttaa väriltään kuparia, jota seuraa pimeä päivä. Uusi kuu ilmestyy, murtuu ja putoaa.
Ihmiset pakenevat kauhuissaan. He kuulevat pasuunan ja tuhoajan taisteluhuudon ja he etsivät suojaa maankoloista. Kauhu syö heidän uskonsa ja heidän rohkeutensa kuin veden rikkonaisesta astiasta. Vihan liekit syövät heidät ja tuhoajan henkäys kuluttaa heidät.
Sellaisia olivat taivaallisen vihan päivät muinoin, ja sellaisina ne tulevat takaisin tuomion päivinä. Ajat sen liikkeistä ovat viisaitten tiedossa. Nämä ovat merkkejä ja aikoja, jotka edeltävät tuhoajan paluuta: 110 sukupolvea kuluu länteen ja kansat nousevat ja tuhoutuvat. Ihmiset lentävät silloin ilmassa kuin linnut ja uivat merissä kuin kalat. Ihmiset puhuvat toisilleen rauhasta, mutta teeskentely ja petos ovat heidän sydämessään.
Naiset tulevat muistuttamaan miehiä ja miehet naisia, halujen tyydyttäminen tulee olemaan ihmisen ajankulu. Ennustajien kansa nousee ja tuhoutuu ja heidän kielensä tulee olemaan oppineitten kieli. Lain antajien kansa hallitsee maata, mutta tulee taantumaan mitättömäksi
Kommentit (9)
ja siinä sanotaan, että Jumala lupasi Nooalle enää koskaan olla tuhoamatta ihmiskuntaa.
Itse vein moisen lapsille tarkoitetun raamatun takaisin kirjastoon vauhdilla.
Järetöntä manipulointia ja aivopesua. Kirjassa kerrottiin Jumalan vihasta ja kiukusta. Miten Jumala suuttui ja kosti ihmisille.
täyttäisi ihan Raamatun ennusmerkit maailmanlopun ajoista. Aika näyttää, mutta hyvä on valvoa aina. Joka tapauksessa tämä aika on paha, oikea kristinusko kielletään ja vesitetään ja antikristus (islam) nousee...
En haluaisi uskoa, mutta luulen näin tapahtuvan.
Luin nyt ensimmäisen kerran tuosta aloituksessasi. Tosin olen aikaisemmin kuullut tuosta, että 21.12.2012 tulee maailmanloppu.
Olen nähnyt unia joissa tapahtuu juuri noin ja olen nähnyt aikaisemminkin enne unia ennen isompia katastrofeja jotka eivät ole edes koskeneet minua tai läheisiäni.
En haluaisi tuota päivää nähdä, mutta tavallaan en pelkää sitä. Lapsenikin on tuolloin vielä ala-aste ikäisiä. Heille en aio asiasta puhua.
Noita uskomuksia on paljon..maailmanloppu olis tullut jo...
olen nähnyt enneunen päivämäärästä 21.12. Vuotta ei sanottu. Tämä tapahtui ennen kuin tiesin näistä Maya-jutuista mitään.
Tuohon planeetta-juttuun en osaa sanoa mitään. On aivan mahdollista, että sellainen on olemassa, mutta varmaan todennäköisempää, ettei ole.
ALLAH TIETÄÄ MILLOIN MAAILMA LOPPUU! KUKAAN EI VOI ENNUSTAA. SILLOIN
aina tietyin väliajoin (olikohan 200 000 vuotta, en muista varmaksi) ja seuraava vaihto on vissiin pian tulossa.
Sen sijaan sillä ei ole mitään tekemistä minkään planeetan tai maailmanlopun kanssa...