Onko missään sairaalassa nettiä potilaiden käytössä?
Luin viestin vauvani syntyy tänään tai huomenna, jossa joku sai pienen keskosvauvan. Minusta kuullostaa kummalliselta ,että jostain sairaalasta löytyy nettiyhteys, joka jatkuvasti potilaiden käytössä. Tietääkö kukaan missä sellainen on?
T. Itse 2,5 kk sairaalassa maannut.
Kommentit (10)
tuoreet äidit naputtelivat miniläppärillä minkä kerkesivät ja eikös nykyajan puhelimillakin pääse nettiin :)
Siellä on mm. kahvilan vieressä 1 kone potilaiden käytössä.
Tai miniläppäreistä?
Ja tänä päivänä suurimmalla osalla ihmisistä on puhelinkin millä pääsee nettiin...
Oletko kuullut ikinä "mokkulasta" ?? Ja kyseisen tekstin kirjoittajahan itse kirjoitti että on netissä kannettavalla...
keskussairaalassa on naistentautien/synnyttäneiden osastojen aulassa netti, jota voi vapaasti käyttää
Naikkarilta pääsi ainakin ennen johonkin langattomaan verkkoon. Jouduin edellisessä raskaudessa käymään usein (ainakin kerta viikkoon suurimman osan raskautta) ja tein usein täysin töitä lääkäreitä odotellessa. Lääkärit olivat välillä parikin tuntia myöhässä.
olin 2006 synnyttämässä ja koneet löytyi osastolta yleisistä tiloista...kätevää ja ajanvietettä kun kuusi päivää jouduin käynnistelyjen takia osastolla kökkimään, monilla on kyllä omat koneet tai kännykässä netti sairaalas myös mukana
Puhelimella. On nopeampi näin, kuin läppäri ja mokkula.
Millä vuosisadalla elät!!! Niillä nääs voi naputella vaikka teltassa keskellä metsää!!!
tai ainakin oli kun synnytin omani