Käyttääkö kukaan Dermosil tuotteita?
Kommentit (11)
Myös jalkavoide on ollut hyvä hankinta.
tuntui lähinnä jäteöljyltä verrattuna normaalisti käyttämääni Essex hydrogeeli lotioniin.
Hajustetuissa on järkyt lemut ja pullosta ei saa sopivaa määrää saippuaa. Vartalovoiteet menettelevät.
Olen käyttänyt jo pitkään, eikä yhtään huonoa tuotetta ole tullut vastaan. Kaikki tutut myös olleet tyytyväisiä. Esim. kasvovoiteissa hinta-laatu-suhde kohdallaan.
Tosi hyviä tuotteita! Loistava hinta-laatu suhde. Mä oon aina ollut todella tyytyväinen tuotteisiin!
/Dermo-fani:)
ja nyt käytetään ainoastaan Dermosilin saippuaa.
Meillä on tosi kuiva iho ja tuotteet ovat sopineet meille hyvin.
Jopa 5-vuotias lapseni tuli kerran ja oikein halasi kunnolla ja samalla kiitti äitiä kun oli tilannut sellaista saippuaa, joka ei kutita tai kirvele. :)
Ne e- vitamiinirasvat (punaiset pumppupullot yms) on tosi hyviä. Samoin se punaisissa kapseleissa myytävä elvyttävä öljy. Keittiösaippua tilataan aina sieltä, samoin lapselle mansikkakylpyvaahtoa.
Meikeistä en niin äärettömästi tykännyt, mutta rasvat ja saippuat siellä on kyllä tosi hyviä.
Dermosilin kosteusvoidetta (sitä, joka on sellaisessa neliön mallisessa pumppupullossa) ja shampoota (samanlainen pumppupullo, vihreää shampoota). En nyt viitsi kävellä katsomaan niiden oikeita nimiä, mutta tosi hyviä tuotteita on. Rakastan sen shampoon tuoksua!
Muita en hirveästi ole tilaillut. Ai joo, puhdas aloe vera on myös tosi loistavaa, sitä ei juuri muualta Suomesta saakaan.
Shampoot on kauheita, ainakin ne, joita olen käyttänyt, ja varsinkin se neliön mallisessa pullossa oleva. Meillä ei kukaan 7-henkisestä perheestä tykännyt siitä. Ihovoiteet, huulirasvat, saippuat ja suihkusaippuat on hyviä. Värikosmetiikasta olen käyttänyt huulikiiltoja ja meikkivoidetta. Huulikiillot on ihania.