Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan Dermosil tuotteita?

Vierailija
14.03.2009 |

Ovatko laadukkaita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoot on kauheita, ainakin ne, joita olen käyttänyt, ja varsinkin se neliön mallisessa pullossa oleva. Meillä ei kukaan 7-henkisestä perheestä tykännyt siitä. Ihovoiteet, huulirasvat, saippuat ja suihkusaippuat on hyviä. Värikosmetiikasta olen käyttänyt huulikiiltoja ja meikkivoidetta. Huulikiillot on ihania.

Vierailija
2/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun suosikkeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jalkavoide on ollut hyvä hankinta.

Vierailija
4/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui lähinnä jäteöljyltä verrattuna normaalisti käyttämääni Essex hydrogeeli lotioniin.

Vierailija
5/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustetuissa on järkyt lemut ja pullosta ei saa sopivaa määrää saippuaa. Vartalovoiteet menettelevät.

Vierailija
6/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo pitkään, eikä yhtään huonoa tuotetta ole tullut vastaan. Kaikki tutut myös olleet tyytyväisiä. Esim. kasvovoiteissa hinta-laatu-suhde kohdallaan.

Vierailija
7/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä tuotteita! Loistava hinta-laatu suhde. Mä oon aina ollut todella tyytyväinen tuotteisiin!

/Dermo-fani:)

Vierailija
8/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt käytetään ainoastaan Dermosilin saippuaa.

Meillä on tosi kuiva iho ja tuotteet ovat sopineet meille hyvin.

Jopa 5-vuotias lapseni tuli kerran ja oikein halasi kunnolla ja samalla kiitti äitiä kun oli tilannut sellaista saippuaa, joka ei kutita tai kirvele. :)

Vierailija
9/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne e- vitamiinirasvat (punaiset pumppupullot yms) on tosi hyviä. Samoin se punaisissa kapseleissa myytävä elvyttävä öljy. Keittiösaippua tilataan aina sieltä, samoin lapselle mansikkakylpyvaahtoa.

Meikeistä en niin äärettömästi tykännyt, mutta rasvat ja saippuat siellä on kyllä tosi hyviä.

Vierailija
10/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin kosteusvoidetta (sitä, joka on sellaisessa neliön mallisessa pumppupullossa) ja shampoota (samanlainen pumppupullo, vihreää shampoota). En nyt viitsi kävellä katsomaan niiden oikeita nimiä, mutta tosi hyviä tuotteita on. Rakastan sen shampoon tuoksua!

Vierailija
11/11 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita en hirveästi ole tilaillut. Ai joo, puhdas aloe vera on myös tosi loistavaa, sitä ei juuri muualta Suomesta saakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi