Mihin kysymykseesi olet saanut täältä vastauksen, josta on oikeasti ollut sinulle hyötyä?
Minkä kysymyksesi muistat, mihin joku olisi vastannut sinua auttavasti?
Kommentit (12)
jonkin näyttelijän, biisin, sarjan tms nimeä, ja kaivaa mieltä, kun ei muista. Täällä aina joku muistaa ja mieli saa rauhan!
Jotain kirjanpito, vero yms juttuja aikankin olen täältä kysynyt.
Sitten jotain sellaisia asioita joihin ei vaan ole törmännyt ennen, mutta jotka pitäisi ammatin puolesta tietää.
Lastenvaatteiden nettikaupat, pieniä vinkkejä yhteen sun toiseen lastenasiaan (joku on kysynyt ja itsekin saanut idean / apua vastauksista) vaateasioista kirjavihjeisiin, rahapuun istuttamiseen :-)
jota ei lääkäritkään osanneet ratkaista
En tosin ole montaa aloitusta laittanutkaan, mutta nekin muutamat mitä olen saanut ovat olleet tyyliin tätä,mitä tänäänkin on jo nähty.. "Ai,mikä on erityslapsi? Mitä se erittää?" Kihikihikihi, oon hei12vee!!
Huono tuuri ollu kun kaikki vähänki järkevät ihmiset on ollu jossain...
Olen kysynyt vero-asiaa, Kela-asiaa, millä kiinteällä ruoalla kannattaisi aloittaa, vauvan iho-ongelmiin liittyvää asiaa ja varmaan monia muitakin, mihin olen kyllä saanut hyviä vastauksia, eli kiitos av-mammat! :)
Lisäksi olen muutenkin saanut täältä joitakin hyviä vinkkejä, kuten tuo, että suunnittelee ruokalistan viikoksi ja käy vain kerran viikossa kaupassa. Menee ihan oikeasti paljon vähemmän rahaa ja tulee ostettua paljon vähemmän turhuuksia.
Onhan täällä sitten kyllä paljon paskaakin, mutta kun osaa ottaa sen viihteen kannalta, niin kyllä siitä selviää!
Mutta ketju taisi olla aiheesta ystävät. Meitä oli kymmeniä jotka kaipailivat omaa parasta ystävää kunnes joku sitten uskalsi sanoa että olemmeko miettineet MIKSI meillä on sellainen tarve elää suunnilleen symbioosissa jonkun kanssa (siis kun nykyiset ystävämme olivat mielestämme liian erilaisia ja halusimme tavata jonkun "ihan samanlaisen").
Sinä, joka kirjoituksessasi kysyit tuota ja puhuit muutenkin mm. lapsuuden vaikutuksesta tuohon symbioosiin liittyen, KIITOS. Se kirjoitus avasi silmäni ja sai minut oikeasti tajuamaan että olet oikeassa ja ettei minun elämäni tule sen paremmaksi etsimällä itseni kopiota!!
jonathan asuista, alennusmyynneistä, turvakaukalotietoa, etelänmatkoista, muodista, meikeistä, lentokonemääräyksistä, laihduttamisesta, painosta ja normaalipainon käsitteiden eroista ja vaikka mitä vielä! ai niin , vinkkejä ruokalistoista, aamupalasta, välipalsta, kurinpidosta, elokuvista....
tää on ihan ykkös mesta peilata omia ajatuksia.
lahjaideoita, vinkkejä hyvistä ostospaikoista ulkomailla, lasten harratuksista
t. 8
kotiutumiset sujuvat parhaiten. Olen arkiyksinhuoltaja ja lapsia on kaksi.
Arvostan muuten suunnattomasti, jos ap viitsii käydä kommentoimassa ehdotuksia, ideoita, vastauksia... Mua hiukan ärsyttää vastailla, kun mitään kommenttia tai kiitosta ei kuulu.
Joten jos saat avun, viitsithän vastata!
t. 3
kysyy neuvoa tai mielipiteitä johonkin. Tämä nyt oli vaan tällänen galluppi. En nähnyt tarpeelliseksi tästä kiitellä, kun en mitään apuakaan kysynyt/saanut.
-ap