Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko nintendo wiihin suomenkielisiä pelejä, entä onko laudalle muita kuin fit peli

Vierailija
14.03.2009 |

joka tulee laudan mukana? Lapset ovat 7v ja 11v mitä pelejä suosoittelisit. Harkitsen ko. vempeleen hankintaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit laudan kanssa voi ainakin pelata Raving Rabbids TV Party ja Wii Music. Lisää löytyy googlaamalla. Eli nämä ja muut pelit pitää ostaa erikseen.

Itse suosittelisin ainakin alkuun Wii Sports ja Wii Play -pelejä. Wii Mario Galaxykin on kiva (mieskin on jäänyt nalkkiin siihen). Netistä löytyy sivuja, joilla on arvioitu ja annettu pisteitä eri Wii peleille, esim. www.gamespot.com.

www.nintendo.fi -sivuilta löytyy hyvää tietoa.

Vierailija
2/3 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa poika pelaa mario kart peliä, tosi hauska tuntuu olevan.

Meillä myös fit lauta ja siinä mukana tulee tosi kivoja urheilujuttuja.

Jokainen voi luoda oman mii:n ja sinne tallentuu tehdyt suoritukset ym.

voi pyörittää hulavannetta, step aerobicata, kävellä nuoralla, juosta, hypätä mäkeä, pujotella, pelata tennistä, keilata jnejnejne.

Ajattelin itselleni hommata sellasen kunto-ohjelman, vaikka tossa laudassakin tuli jo mukana jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vehje. Meillä poika sai viikko sitten lahjaksi ja oikein odotetaan että lapset menee nukkuu että saadaan miehen kanssa ottaa kisoja. Hauska laite. Itse olen aikaisemmin ollut kaikkia pelikonsoleita vastaan, mutta tän kohdalla mieli muuttui.