Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään palstaärsytyslista:

Vierailija
14.03.2009 |

Oma kokoelma:

- "Me ollaan ihan tavallinen KESKItuloinen perhe, tienataan nettona 10 000€/kk"

- " En voi käsittää kuinka kukaan antaa itsensä painaa yli 55kg, kyllä se on jokaisen velvollisuus huolehtia itsestään"

- " Ohjeessa lukee 2 rlk vehnäjauhoja, meneekö pilalle jos käytän hiivaleipäjauhoja?"

- " En minä mitään pelkää enkä halua keskustella asiasta; se on MINUN oikeuteni saada sektio, kukaan ei voi pakottaa alatiesynnytykseen. "

- " Mikään ei ole juntimpaa kuin xxxxxx - ja sitten jotain tosi tavallista- "

- " Tottakai sisustus pitää vaihtaa 5 vuoden välein ja keittiö täytyy rempata täydellisesti ainakin kerran 10 vuodessa, muutenhan siihen kyllästyy"

- " En jaksa mitään kirppareita ja UFF on huijausta, vien ylijäämä/ vanhat vaatteet mieluummin roskiin ( ettei vaan kukaan tee niillä enää voittoa)"

- "Terveydenhoito on syvältä, koulu on syvältä, kunnallishallinto on syvältä, poliitikot on syvältä mutta EN ikinä lähtisi ehdokkaaksi, se vasta tyhmää on. Enkä varmasti lähde itse hoitamaan mitään yhteisiä asioita, ei kuulu mulle."

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

" On pelkkää suomalaista kuvittelua että selkämenosuuntaanistuin olisi turvallisempi, kolari voi tulla mistä suunnasta tahansa. Liikenneturva ei tiedä mistään mitään"

" On pelkkää markkinahöpötystä että istuimen käyttöikä olisi vain 7 vuotta. Oikeasti muovi kestää miten vaan lämpötilavaihtelut -20-+50 + UV säteilyn, ainakin meillä kestää. "

" Me ei ainakaan osteta mitään varaistuimia mummojen tms käyttöön, satsaan mieluummin uusiin Ticket to Heaven tai P&P joka vuodenaikaan"

Vierailija
2/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hilasin vauvan hääkirkkoon ja annoin sen huutaa kurkku suorana koko toimituksen ajan. Vieressä istunut lapseton kehtasi kerran mulkaista pahasti. Se oli selvästi vain kateellinen meidän perheonnesta, itsellään kun ei ole elämää"

Toisten naisten arvostelu:

"Alastomuus on täysin luonnollista. Mene tutkituttamaan pääsi, ellet kykene saunomaan koko suvun, työkavereiden ja naapuruston kera".

Ja sitten seuraavassa aloituksessa kauhistellaan miehen siskon selluliittia, miten voi päästää itsensä moiseen kuntoon, uimarannalla nähtyä. Tai miten voi parikymppisen turhan julkkiksen tissit roikkua niin pahasti, aivan hirveen näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä omakohtaisella kokemuksella: ei tupakointi oikeasti ole vahingollista, mummoni poltti satavuotiaaksi ja kuoli lopulta vasta jäätyään auton alle! Kyllä voi on terveellisempää kuin kasviöljy, minäkin olen aina tosi terve enkä koskaan syö kasviöljyjä!

Erillistapauksena tästä vielä se, että puolustellaan omien lasten lyömistä sanomalla että itseäkin on lyöty eikä siitä ollut mitään vahinkoa. No, ehkei ellei lasketa sitä että tuli kasvettua väkivaltarikolliseksi...

Vierailija
4/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin yhtyä ap:n listaan, lisään siihen vielä nämä:

"Ette arvaa mitä läski teki! Se SÖI! kehtaskin. (mut siis en oo pinnallinen!)"

"Siis olin NIIIIN kaunis synnärillä, ja raskauden aikana, ja pikkuvauva-aikana, kaikki oli ihan kateellisia. Toiset vaan on luonnonkauniita, kilotkin lähti ajattelemalla!"

"Kauheeta, ootko antanu lapses KAATUA joskus, huono äiti! Minä kyllä vahdin lapsiani koko ajan!"

"Miksei valtio oo nyt jo tullu hoitamaan mun lapsia, tukemaan kaikessa! Epäkohta!" ----ja kohta: "Siis valtion ylläpitämä päivähoito on ihan hirveen huonoa! Kyllä hoitaisin paremmin itte omia lapsiani!"

Vierailija
5/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikku uskovaishihhulit abortinvastaisine kirjoituksineen ja tuomionpäivä julistuksineen ottaa päähän.

Vierailija
6/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta se vauvasi nukkumaan melussa, niin se ei herää jokaiseen ääneen.

Nään on mulle ärsyttävimmät lauseet, koska oon ite kokenut nuo asiat ja tiedän, että nuo on niin bullshittiä. Mutta tiedän toki, ettei kaikki noita nytkään tajua, jos ei vaan tiedä miten noi asiat oikeesti menee.

Vierailija
7/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten kun yleistetään... Kun joku on tehny jotain niin siis kaikki muutkin läskit,laihat,teiniäidit yms. tekee niin...

Vierailija
8/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ette arvaa mitä somali/teiniäiti/uskis/mamu/tms. teki!! Ne on kaikki sellasia! (mut siis en oo rasisti!)"

Vierailija
9/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "mitäköhän anoppi/ miehen sisko/ työkaveri/ kummin kaima tarkotti kun kolme/ viis/ 12 vuotta sitten sanoi mulle xxx. Loukkaantuisitko?"

- "mitäs menit tekemään lapsia/ ostamaan asunnon/ eroamaan/ tekemään abortin" - nämä silloin kun joku kysyy neuvoa tilanteeseen, johon jälkiviisaus ei todellakaan auta!!!

- rasismi

Vierailija
10/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- julkisuudessa olevien ihmisten kutsuminen pelkällä etunimellä, niinkuin olisivat hyviäkin tuttuja

Vierailija
11/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo saa mun karvat heti pystyyn! Vaikka kai sita pitaisi olla avarakatseinen ja yrittaa hyvaksya myos kiihkoilijat ja niiden mielipiteet osana elamaa, vaikkeivat ne minua hyvaksyisikaan.

Talla palstalla paivahoitoasiat, imetys, uskonto ja kotiaitiys erityisesti tuottaa kummia kiihkiksia. Vois vahan rennomminkin ottaa, kun ihmiset tosiaan tekevat kaikenlaisia valintoja, eivatka ne omat valttamatta ole sen "oikeampia". Mutta turha kiihkoilijoille on yrittaa mitaan selittaa... Se oma napa kun on tietenkin oikeassa! Nyt rupes taas v*tuttamaan...

Vierailija
12/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"KAIKILTA äideiltä onnistuu imetys ja tulee maitoa tarpeeksi,jos vain HALUAA!!"

Vierailija
13/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "Terveydenhoito on syvältä, koulu on syvältä, kunnallishallinto on syvältä, poliitikot on syvältä mutta EN ikinä lähtisi ehdokkaaksi, se vasta tyhmää on. Enkä varmasti lähde itse hoitamaan mitään yhteisiä asioita, ei kuulu mulle."

Juuri tuo ärsyttää minuakin NIIN suuresti!!!

On niin helppo moittia mutta tehkööt itse paremmin...

Vierailija
14/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihavalla ihmisellä oli ostoskärryissään sipsejä, en tajua miksi "

"Imettäminen on luonnollinen asia, teen sen rinnat paljaana ruuhkabussissa/kahvilassa jos haluan, katsokoot muut muualle"

"Miksi minua ja viisivuotiastani mulkoillaan, kun tulemme rattainemme ruuhkabussiin"

"Kuka tahansa pystyy imettämään, jos oikeasti haluaa"

"Kotiin jääminen on arvovalinta. Asunnon voi myydä ja siirtyä vuokralle, elleivät rahat riitä."

Vierailija
15/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut fanaattiset jonkun asianpuolesta saarnaajat.

Vierailija
16/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis ihmiset ihan vain ilmoittavat mitä arkisimpia asioita hampaiden reikiintymisestä kevättunnelmiin)

Vierailija
17/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eron paikka vai annanko anteeksi?

Vierailija
18/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuukäyttöä ei ole olemassa. Lasista shampanjaa on pian koko ristiäisväki ihan kännissä. Kamalaa, lasten juhlissa!

Olet todella huono äiti jos et imetä. Häpeäisit ja antaisit mieluummin lapsesi adoptioon kunnolliselle äidille, joka imettää.

Sektio ei ole synnytys. Mitä sitten, vaikka viimeksi makasit henkitoreissa ja näit lapsesi vasta parin viikon jälkeen ensimmäisen kerran. Paina se mieleesi, että alateitse synnytetään oli tilanne mikä hyvänsä!

Vierailija
19/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teen?

(kirjoitat av:lle ekana tietenkin!)

20/24 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se narsisti vai ansaitsisinko parempaa jä jättäisin sen sian?"