Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan oli kutsut

Vierailija
13.03.2009 |

Sillä on aina kutsut tota luokkaa. Siksi ei niissä käydäkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin viisi minuuttia etuajassa kun oli vauva mukana. Emäntä oli juuri tullut suihkusta. Safkat ei lainkaan valmiina. Vaimon piti alkaa siinä sitten auttamaan salaatin ja piirakan kanssa. Hei ihan oikeesti. Ei se nyt niin vaikeeta ole yrittää vähän organisoida. Varsinkin jos antimet on tuota luokkaa.

Vierailija
2/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti - jopa 5 min on liian aikaisin tulla etuajassa. Jos on kutsuttu vaikkapa klo 15, on kohteliasta tulla klo 15.05 - 15.15, ei liian aikaisin, ei kauhean paljon myöhässä. Itsekin saan kaiken viime hetkellä valmiiksi - tosin olen valmis sillä kellonlyömällä kun vieraat on kutsuttu, mutta en minuuttiakaan aiemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kivaa laittaa yhdessä tarjottavaa. Kavereitteni kanssa meillä on aina tuollaista.

Vierailija
4/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tärkeintä että istutaan valmiiseen pöytään, vaan että yhdessä tehdään ja puuhaillaan, mutta emäntä hommannut tarvikkeet. Onkohan emäntä ulkomaalainen tai asunut muussa maassa kuin nihkeässä Suomessa?

Suomessa vaan ollaan niin juntteja että tullaan minuutilleen, istutaan pöytään ja syödään ja lähdetään kahdentunnin päästä, punkt.

Vierailija
5/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä mahtaa olla nihkeää ja ilotonta, ennalta arvattavaa teillä. Mikäs ongelma tuonna nyt oli? Eikö tärkeintä ole nähdä ystäviä, rakkaita ihmisiä,nauttia seurasta ihan sama mitä sitten yhdessä tehdään. Itse myös inhoan etuajassa tulevia vieraita.

Vierailija
6/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläpaikan ovella emäntä tulee samalla vastaan ja sanoo että mä käyn äkkiä saunomassa ulkosaunassa. Todella moukkamaista!

Eikä ole yksi kerta vaan useammin ollut näin.

Vierailija
7/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap