Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Mikkosten ohjelma voi jatkua?

Vierailija
13.03.2009 |

Kaikkihan vastusti sitä! Miksei äänimäärää kerrottu?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kaikki pilkku Minä en pilkku ihan asiaa osassa piste

Vierailija
22/49 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei eihän me haluta että Mikkoskat joutuu myymään ihanan kotitalonsa.

Pientä armoa lapsille. Ajatelkaa jos äiti- Mikkonen joutuisi töihin!

Mitä siitä seuraisi työpaikoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme kaikki kysyä, että miksi. Oi miksi??!

Julkisuus, miksi hylkäsit meidät!

Vierailija
24/49 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kaikki MINÄ en ihan asiaa osassa kivahan se on katella tirkistellä toisten kotiin

ELI MITEN NIIN KAIKKI VASTUSTAA MIKKOSIA ?????

-Minä 3 en ainakaan vastusta.Mikkosten mielipiteissä on asiaa minun 3 mielestä

(= olen samaa mieltä joistain asioista heidän kanssaan)

Niin ja pointtina ketäpä meitä ei kiinnosta kurkistella toisten kotiin niin Mikkosten kuin Remunkin!!!Suomalainen on utelias..... ; )

Vierailija
25/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäänsä, tulee Suomen kansa apuun.

Miksi muuten entinen vaimo oli VTM ja nykyisen titteli on kampaajamestari? Kuka muu on kampaajamestari?

Vierailija
26/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäänsä, tulee Suomen kansa apuun.

Miksi muuten entinen vaimo oli VTM ja nykyisen titteli on kampaajamestari? Kuka muu on kampaajamestari?

joka ammatissa voi suoritta mestaritutkinnon---------------------> leipurimestari

siis ylintutkinto kampaaja ja sitten on kampaajamestari.......GOOGLETTAKAA heti löytyy vastaus!!!!

Vierailija
27/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valmistuneet ensimmäiset parturi-kampaajamestarit aloittivat tutkintoon johtavat opintonsa puolitoista vuotta sitten. - Silloin tutkinnon perusteet vaihtuivat ja kaksoismestaritutkinnon suorittaminen tuli mahdolliseksi.

Se oli iso muutos, Raija Kara toteaa. Uusi mestaritutkinto ei enää entisestä poiketen keskity pelkkiin kädentaitoihin, vaan tutkinnon suorittamiseen kuuluvat myös osiot, jotka kehittävät koko hiusalaa monin tavoin. Kara kertoo, että pakollisia tutkintoja parturi-kampaajan kädentaitojen lisäksi ovat hiusalan ja yritystoiminnan kehittäminen sekä oppilaiden ohjaus ja perehdytys.

- Lisäksi on suoritettava valinnaisesti näyttö joko ehostuksessa, hiuslisäkkeiden käsittelyssä tai habituspalveluissa, joka tarkoittaa sitä, että ihminen muutetaan toiseksi - esimerkiksi teatterikampaajan tai imagokonsultin ammatinkuvat kuuluvat tähän ryhmään. Tutkinnon suorittajan on myös osoitettava näytöillä osaamisensa valinnaisesti joko kilpailuvalmentajana, kilpailijana, tapahtumien järjestäjänä tai kouluttajana toimimisessa, Kara listaa. Karan mukaan uusi tutkinto kaikessa vaativuudessaan antaa tutkinnon suorittajalle mahdollisuuden näyttää osaamistaan mahdollisimman laaja-alaisesti.

- Ideana ei siis ole vain suoritella tutkintoja, vaan tutkinto antaa mahdollisuuden paitsi kehittää itseään myös mahdollisuuden saada opetushallituksen virallisen tunnustuksen eli todistuksen työelämässä oppimistaan asioista, Kara huomauttaa.

Todistuksella pystyy osoittamaan osaamisensa tason esimerkiksi jatko-opintoihin hakeuduttaessa tai

työpaikkaa haettaessa.

Karan rooli on antaa tutkinnon suorittajille tukea heidän tarpeidensa mukaan. - Minä en tee tutkinnon suorittajille minkäänlaista lukujärjestystä, vaan jokainen suorittaa vaadittavat tutkinnonosat haluamassaan järjestyksessä ja omalla aikataulullaan; aikaa on puolitoista vuotta. Toki myös tarvittaessa opetan, ja jos en jotain osaa, niin hankin jonkun toisen, joka osaa auttaa. Minä en ole se, joka tietää kaiken kaikesta, vaan henkilö, joka tietää, mistä saa tukea. Tehtäviini kuuluu myös tutkintoihin liittyvien paperiasioiden hoitaminen sekä tutkintotilaisuuksien eli näyttöjen järjestäminen, Kara kuvailee toimenkuvaansa.

- Meillä on valtakunnallinen näytön arvioijien verkosto, joten näyttöjen järjestäminen järjestyy helposti ympäri maata.

Riittää, kun suorittaja ilmoittaa näytöstä minulle kuukautta ennen. Tutkinnon suorittajalle opiskelu on ilmaista. Omasta pussista maksettavaksi jää ainoastaan opetushallituksen tutkintotodistusmaksu sekä toimistokulut koululle.

Opettajien ja näytön arvioijien palkkiot maksetaan verovaroista. - On hienoa, että valtio antaa tukea tutkinnon suorittamiseen, Kara toteaa.

Lopuksi Kara vielä muistuttaa, että uusi parturi-kampaajamestarin tutkinto, viralliselta nimeltään hiusalan erikoisammattitutkinto vaatii paljon työtä.

- Maailma on muuttunut vaativammaksi ja siksi myös nykyisin mestaritutkinnon suorittajalta vaaditaan paljon laaja-alaisempaa osaamista kuin aikaisemmin.

Hattua täytyy nostaa niille, jotka käyvät kiinni haasteeseen ja suorittavat tutkinnon, Kara summaa.

Vierailija
28/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut hiusmuoitoilijoita ja kampaajia, mutten mestareita. Taitaa olla oikein hieno ja arvostettu tutkinto, onko akateeminen samalla?

Vierailija
29/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta osaa tulossa, jos ohjelma pyörii kerran viikossa loppukevään. Onko ohjelmissa eri teemat, miten päivänkohtaisia ne on? Kun sen nyt jo osaa arvata mitä mieltä Mikkoset on tapahtuipa maailmassa tai Suomessa mitä tahansa. Vai vatvooko ne noita samoja, jo kuultuja ajatuksiaan viikosta toiseen? Vai antaako ne ruokareseptejä ja koiranhoito-ohjeita?

Vierailija
30/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen aikuinen voi tunkea naamaansa ruutuun ihan niin paljon kuin haluaa, mutta joku vastuu tulisi olla siinä, että lapsiaan tunkee ruutuun. Jos vanhemmat eivät tajua suojella omia lapsiaan niin jonkun muun tulisi tehdä se.

Päivähoito ei vahingoita lasta - mutta lasta voi vahingoittaa pahasti se, että lasta, kotiaan ja perhettään esitellään julkisuudessa. Jos mikkoset eivät olisi itse nostaneet itseään taas esiin niin kukaan olisi tuskin edes muistanut heitä.

Vaikka TA kovasti muuta yrittää väittää niin heidän lapsensa eivät ole syntyneet julkisuuteen eikä heitä olisi tarvinnut julkisuuteen tuoda - se oli vanhempien valinta.

Vierailija
31/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan voi ottaa tosissaan puheita perheestä ja lapsista ja niiden edun ajattelemisesta jos samaan aikaan samaiset vanhemmat tunkevat väkisin alle kouluikäisiä lapsiaan julkisuuteen?

Vierailija
32/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumatta tunkemista?

Kansa haluaa perinteisiä arvoja. Onneksi sarja jatkuu!

Vierailija
33/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aivan tasan tarkkaan tietää mitä Mikkonen siitäkin sanoo...

"taas nähdään miten suomen kansa ei kestä kuunnella totuuksia, jotka ovat aivan totta"

Vierailija
34/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ensinnäkään kovinkaan moni ei ole kehdannut pistää rahojaan tuohon äänestykseen, josta seuraa

b) äänimäärä on ollut suhteellisen pieni, Nelonenkin ilmoittaa "muutama kymmenen tuhatta", josta seuraa

c) jos todellinen tilanne on ollut sen 66-34 vastaan/puolesta, niin vaikka 30 000 ääntä on jakautunut 20000 - 10000. Tästä voidaan helposti laskea, että maksamalla suoraan Neloselle 10000 ääntä x 0,8 e/ääni = 8000 euroa, on Mikkonen voinut "äänestää" ohjelmansa jatkoon. Tämä on ollut voitto sekä Neloselle (mainostulot) että Mikkoselle (Nelonen maksaa Mikkoselle)

m.o.t.

Vierailija
35/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen sovittu ohjelman jatko, näin saatu mediakohu markkinoinmaan perhettä, joka ei todella omaa ohjelaa tarvitse.

Katsojien aliarviointia, toivottavasti yritykset jotka mainoksillaan tukevat kanavaa eivät mikkosten ohjelmaan mainoksiaan sijoita. En tule katsomaa, mutta jos kuulen jonkin tuoteen mainostetun, sitä tuotetta en osta.

Ensin erotaan ja jätetään oma EX puille paljaille, sitten ollaan niin upseeria ja mokoma TA ei tajuu lopettaa. Josku omassa nuoruudessa silla oli jotain sanottavaa. NELONEN GO HOME

Vierailija
36/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin jätän nelosen katsomisen tähän.

Vierailija
37/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinhan se tietysti menee!

Samat mainokset pyörii kaikissa ohjelmissa, joten vaikea on täsmäboikotoida jotain mikkos-tuotetta. Nelostakaan en voi jättää, kun siellä menee Mad Men.

Edelleenkin mä mietin mikä Mikkos-ohjelmien sisältö tulee olemaan ... Big Brotherilta kukaan ei varmaan odotakaan muuta kuin, että saa nähdä ihmisten häpäisevän ja nöyryyttävän itseään ja sitten voi kotisohvalla halveksia heitä ja tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi. Mutta Timo TA Mikkonen väittää, että hänellä on jotain journalistista kokemusta ja uskottavuutta, joten samaa on kai oikeus odottaa tältä sarjalta.

Lisään vielä: se, että 70-luvulla matki amerikkalaisia formaatteja Suomessa on varmaan saavutus, mutta onko se, että 2000-luvulla pakinoi Seiskassa?

Vierailija
38/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen pitää olla et VERTAA PÄIVÄHOITOA NATSILEIRIIN!!!!!

Nina Mikkonen ei ole verrannut päivähoitoa natsileiriin. Hän on tosin verrannut KAIKILLE LAPSILLE HETI SYNTYMÄSTÄ LÄHTIEN PAKOLLISTA PÄIVÄHOITOA totalitarismiin ja fasismiin.

Vierailija
39/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näistä päivähoitojutuista olin kyllä eri mieltä.

Vierailija
40/49 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on nyt vain muuttunut, niin että kaikki eivät ole samanlaisia. Jopa Mikkoset itse rikkovat omia teesejään mm. sitä että lapsilla pitää olla sekä isä, että äiti(vrt ukon ero ja pettämiset), rouva voisi hyvin mennä töihin, koska perheen isän hommat ovat ilmeisesti tosi vähissä(vaikka kaikki suuret yritykset asiakkaitaan ovatkin, tirsk). Hitler oli kotihoidettu ja mikä oli lopputulos...Täyttä soopaa koko ohjelma ja äänestys oli silkkaa p-n jauhamista. No, onneksi sitä ei ole pakko seurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän