Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tyttöni sai tänään karatesta keltaisen vyön (:

Vierailija
10.12.2008 |

Itse olisin halunnut harrastaa karatea skidinä, mutta uskonnollinen perhe esti sen. Nyt onkin mukavaa seurata, kun tyttö oppii itsepuolustuksen saloja. On muuten ihan hyvä opettaa tyttölasta puolustautumaan nykymaailmassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl! :)

t. taistelumiekkailun harrastaja

Vierailija
2/13 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisen lapsen olisi hyvä harrastaa ainakin vuoden ajan jotain itsepuolustuslajia, sillä toisin kuin monet tuntuvat ajattelevan, ne ovat juuri niitä tyyppejä jotka osaavat kiertää tappelut kaukaa ja jotka oppivat arvostamaan ja käsittelemään omaa kehoaan ja mieltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. alasta kiinnostuneen pojan äiti.

Vierailija
4/13 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava harrastus. Salikuri opettaa toisten huomioonottamista ja kunnioitusta. On ollut hauska seurata, kuinka lauma mölyapinoita on säntillistynyt harjoitusten kuluessa. Jokaisesta metelöinnistä joutuu tekemään 10 punnerrusta (:

Ap

Vierailija
5/13 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vuororyö ja vaihtuvat listat vaikeuttaa asiaa.

Ap

Vierailija
6/13 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostuneempi karatesta, mutta karateseurassa sanottiin, että alaikäraja on 15.

Vierailija
7/13 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostuneempi karatesta, mutta karateseurassa sanottiin, että alaikäraja on 15.

Vierailija
8/13 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asustelette? Me asutaan Helsingissä. Täällä ihan pienetkin on aloittaneet karaten.

Ap

Vierailija
9/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hymiö laitetaan näin päin :) eikä siis :(

Vierailija
10/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ap:n hymiö oli näin (:, eli periaatteessa oikein, jos oltais esim arabiankielisiä ja luettais oikealta vasemmalle :)

Vierailija
11/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on punaiset tossut baletissa.(:

Vierailija
12/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon et mun tytöstä tulisi taitoluistelija koska itse olisin sitä penskana saanut harrastaa. Ja pojasta ammattimuusikko kun minä jäin puolitiehen..voi sitten heidän kauttaan elää omaa haavettaan.

Vierailija
13/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi jokaisen harrastaa. Ainakin perusteet. Jos huutamalla KAI (vai mitä ne huutakaan...) saa aikaiseksi sen, että rähinöitsijä lähtee pois - niin se on sen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä