Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatteko palstailla töistä?

Vierailija
13.03.2009 |

Missä olet töissä?

Onko oma työhuone?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "kehtaa", mutta ei olisi aikaakaan. Sehän kertoo aika paljon ihmisen moraalista yleensäkin. Jos työajalla surffaillee, vaikka sitä nykyisin pidetään NORMAALINA on aika edesvastuuton... Ihan turha huutaa sit optioista ja lomautuksista, jos työajasta esim 10% menee omien asoiden hoitoon. T. yrittäjän vaimo, joka käy itse muualla töissä (olen ekonomi ja oma työhuone löytyy).

Vierailija
2/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei ole tekemistä ja pomokin tietää sen. Ei ole omaa huonetta, joten "salaa" surffailen täällä.

Tämä on toinen työpaikka peräkkäin, jossa ei ole tarpeeksi töitä. Ihan outoa, pitänee taas etsiä muuta :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sijaisena vähän aikaa sitten ja aika paljon netissä surffailin.. Joo no se oli yö työtä ja tärkeintä oli että yritti pysyä hereillä, eikä juurikaan ollu hommia

Vierailija
4/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollista surffata.

Vierailija
5/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen noin 60% työajasta surffailin netissä (vauva-lehdessäesim.) Mitä minun olisi pitänyt tehdä, kun työni kerran tehokkaasti ja kiitoksella ssain tehtyä..?

Vierailija
6/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oo tarpeeksi töitä.

Ja siis olen ahkeran maineessa, tuntuu vaan, että esim. edeltäjäni on nyplännyt päivätolkulla jonkin 3 h vievän homman parissa. Nyt olen sitten supernopea.

Ei oo edes omaa huonetta, on vaan sellainen työpiste ettei näyttö näy muille.

Vierailija
7/7 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin hyvätuloisista :)

Päiväsaikaan kun joku lataa "tulogallupin", niin siellä on pilvin pimein 100.000 e ansaitsevia KTM:ia, "IT-asiantuntijoita", juristeja ja lääkäreitä vastaamassa (no, lääkäri voi tietenkin palstailla just vaikka yövuoron jälkeen kotona). Et sen mukaan kyllä just ne parhaat työntekijät palstailee ihan siekailematta.