Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa hyvä mutta edullinen shampoo?

Vierailija
12.03.2009 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta jokatapauksessa hyvä

Vierailija
2/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Olen aina pessyt ne ruokakaupan shampoilla. Sama linja jatkuu pitkähiuksisten tyttärieni kanssa. Hyvin voivat heidänkin hiuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvoissa aineissa jää kovasti silikonia hiuksiin. Itse ostan Redkeniä, hirveän kallista mutta riittää toooodella pitkään. Lyhyeen tukkaan ei tarvitse kuin parin herneen kokoisen määrän.

Vierailija
4/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokeile huomaatko eron. Silikoni kertyy hiukseen ja vaurioittaa sitä ajanoloon. Esim. väri ei tartu niin hyvin tai sävy ei tule toivottuna jne. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
5/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mun markettishampoossakaan näytä silikonia olevan. Kävin uteliaana katsomassa. t. 4

Vierailija
6/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ostan jo olen rahapulassa. Ovat suomalaisia, eivätkä sisällä silikoneja. Itselleni silikonit ja voimakkaat tuoksulisät aiheuttaa päänahan ärsytystä, mutta XZ-sarjaa oon voinut käyttää.

Vierailija
7/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista luomua

Vierailija
8/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoisin tietää? Niitä on varmaan useitakin erilaisia...

Vierailija
9/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostelen niitä joskus rahapulassa. Vaikka ei kyllä kannattaisi, kampaamon shamoot riittävät paljon kauemmin, koska niihin ei ole lisätty vettä.

Vierailija
10/14 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerroin ihan rehellisesti, että mun on pakko ostaa mun shampoot halpissarjoista tässä elämäntilanteessa. Kampaaja oli ihan että asia ok, ymmärrän hyvin, ja suositteli parhaana halppissarjana L'Oreal Elvitalia.

Sitä oon käyttänyt ennenkin ja lisäksi mun mielestä kotimaiset XZ-shampoot on tosi hyviä. Saanko suositella mm. XZ suklaa-vanilja hemmotteleva hoitosuihke, aivan ihana tuote ja hintaa alle viisi euroa!

Vierailija
11/14 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvoissa aineissa jää kovasti silikonia hiuksiin. Itse ostan Redkeniä, hirveän kallista mutta riittää toooodella pitkään. Lyhyeen tukkaan ei tarvitse kuin parin herneen kokoisen määrän.

Ja kampaaja käärii rahat. Tiedätkö edes, millä nimellä silikonit on inceissä merkattu? Nuo Redkenitkin taitaa aika usein juuri niitä sisältää, eivätkä kyllä ole yhtään sen kummoisempia kuin markettisilikonitkaan - eikä kaikissa markettishampoissa todellakaan ole silikonia muutenkaan.

Vierailija
12/14 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla oli nyt tarjouksessa VO5 shampoot ja hoitoaineet 1e/pullo. Sunsilkiä on myös tullut ostettua... Joskus Fructista... Miehen hilseshampoo on XZ. Pojalla on Natusania :)

Vierailija
13/14 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e:lla saaa jättipullot shampoota ja hoitista, jotka itselläni kestä lähes vuoden.

Vierailija
14/14 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Tigiä, Redkeniä jne. Kummasti vaan tukka rasvottui vauhdilla (tiedän juu ettei niitä aineita käytetä kuin teelusikallinen tai vähän päälle, mutta se ei meinannut riittää edes lyhyeen tukkaan koska shampoot eivät vaahdonneet kunnolla), joka toinen päivä sai pestä. Nyt pesen Suomalaisella Tervashampoolla ja vaikka haju on mitä on, tukka kiittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä