Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääjuhlaan menemättömyys ja lahjan anto?

Vierailija
12.03.2009 |

Eli kysymykseni kuuluu että pitääkö teidän mielestä antaa lahja vaikka on ilmoittanut että ei pääse hääjuhlaan?

Minun mielestä ei koska lahja tavallaan vastine siitä ruoasta mikä siellä tarjotaan, näin ajattelen. Mitä mieltä olette, kotona ollaan vähän monta mieltä ja haluaisin muitakin mielipiteitä tähän..

Kyseessä ei kovin läheinen sukulainen jonka kanssa ei muuten pidetä yhteyttä eikä kuulumisia tiedetä muuta kun ehkä jonkun kautta jos kuulee jotain..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi joku todella läheinen ihminen niin asia olisi eri, mutta kaukaisemmalle lähettäisin ihan vaan onnittelukortin.

Vierailija
2/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa ei mielestäni tarvitse lahjaa. Tietysti, jos on joku kimppalahja, niin voithan siihen osallistua, mutta ei sinun tarvitse alkaa mitään pakettia toimittamaan hääparille. Oikein läheistä ihmistä haluaisi tietysti muistaa, mutta se on eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kutsun antajia pitäisi muistaa jollakin tavalla. Lahjan ei tarvitse olla mikään äärettömän kallis, vaan jokin pieni muisto varmasti riittää. En minä ainakaan ajattele, että lahja annetaan vastineeksi ruoasta... :-/

Vierailija
4/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku läheinen ystävä olisi niin toki haluankin antaa ja muistaa jollakin lailla vaikka en heidän päiväänsä pääsisi juhlimaan. Ja näin olenkin joskus tehnyt menneisyydessäni..

Olis rahalahjoitus kun pyytävät tilille pottia isompaa hankintaa varten. Jotenkin vaan tökkii antaa kun ei tosiaan hurjasti sidettä sinne päin ole ja sitten ei saa vastineeksi mitään.. No kiitoskortti varmaan tulee.. Kurjaa toki että näin ajattelen mutta siltä tuntuu nyt tässä tilanteessa. Mies olisi antamassa rahaa sinne niin siksi tässä vähän kyselenkin että onko mun kanssa samoilla linjoilla muut tässä asiassa..

Vierailija
5/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei olla ihan aina hääjuhlaan päästykään. Ei täällä päin ainakaan nykyään pidetä enää sellaisia megahäitä, mihin kutsutaan tuhat henkeä. Joten kaikki kutsutut ovat kyllä melko läheisiä, vaikka ei tietenkään jokaisen kanssa ihan viikottain soitellakaan. Eli on musta sitten noloa, jos kutsutut ei mitenkään reagoi.

Eikä lahja ole mikään vastine ruuasta, vaan totta kai ystävät ja tuttavat haluavat muistaa hääparia heidän tärkeänä päivänään.

Vierailija
6/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailusi perusteella en itse antaisi, hyvälle kaverille olen antanut. Itse saatiin onnittelukortti muistaakseni sellaisilta jotka ei päässeet.