Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ylläpito poistaa ketjuja somaleista niin miksei myös lestadiolaisista?

Vierailija
12.03.2009 |

Mun on vieläkin hirveän vaikea ymmärtää miksi joillakin täällä on kaunaa lestadiolaisia kohtaan tai sitten esim. somaleita kohtaan. Kyllä minusta on aiheellista myös katsoa lestadiolaisketjuja rasismin kannalta. Niin ja en ole lestadiolainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole törmännyt kovin törkeisiin lestaketjuihin. En sellaisiin jotka olisin toivonut poistettavaksi. Ja jos törmään, ilmoitan kyllä asiattomasta viestistä.

t.lesta

Vierailija
2/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku vihajuttu tai provosointi taustalla. Jotenkin jo lesta-sana on minusta hyökkäävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku vihajuttu tai provosointi taustalla. Jotenkin jo lesta-sana on minusta hyökkäävä.

Mutta ei kannata provosoitua vaikka provosoidaan! Mieluummin vaikka vastata ihan asiallisesti jos vain siihen kykenee. Huonosta alusta voi kehkeytyä hyväkin keskustelu!

Ja lesta on ihan hyvä lyhennys lestadiolaisesta. Itsekin käytän sitä enkä koe sitä mitenkään halventavana.

t. lesta

Vierailija
4/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap tehnyt ilmoituksen ylläpidolle. Mä olen tehnyt somaliketjuista ilmoituksen.

Vierailija
5/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamujen hyysääjiin verrattuna lestatkin on melko rentoja ja huumorintajuisia ihmisiä jotka kestävät joskus kovaakin läppää uskostaan ja itsestään...

Vierailija
6/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on äärettömän huvittavaa, että monien AV:laisten mielestä se lestadiolaisuuden suurin pahuus, synti ja vääryys on se, että heillä ei ole televisiota. Lähes kaikki lesta-aiheet kiertyvät aina siihen. Kertoo ehkä jotakin nyky-Suomesta, että mikään ei ole niin väärin ja epäilyttävää kuin se, että jollain ei ole telkkaria.

Mun on vieläkin hirveän vaikea ymmärtää miksi joillakin täällä on kaunaa lestadiolaisia kohtaan tai sitten esim. somaleita kohtaan. Kyllä minusta on aiheellista myös katsoa lestadiolaisketjuja rasismin kannalta. Niin ja en ole lestadiolainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän