Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa plussanneet lapsettomat

Vierailija
12.03.2009 |

Juu, ei ole lapsia mulla ja en ymmärrä tätä slangia. Kenelle tuo omituisesti otsikoitu palsta on siis suomeksi sanottuna tarkoitettu? Kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut tavallista enemmän ongelmia lapsen alulle saannissa, siis ovat kärsineet lapsettomuudesta. Lapsettomuus-palstalta siirtyneitä siis suuri osa.

Vierailija
2/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko ensimmäistä lastaan odottavat, juuri raskaustestin tehneet? Ilmeisesti toista lasta odottavilla ei ole tuonne asiaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn täältä, koska en ole rekisteröitynyt enkä siis voi kysyä tuolta palstalta. Lapsettomuudesta kärsineille vai 1. lastaan joka tapauksessa odottaville?

Vierailija
4/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussanneet lapsettomat kuulemma perustettiin, kun lapsettomat, jotka siis viimein olivat tulleet raskaaksi iloitsivat ja kirjoittelivat lapsettomuuspalstalla ja se aiheutti mielipahaa ei plussanneille. Kun eivät halunneet mennä odotuspalstalle vaan hengailla samassa kuussa napakympin saaneiden kanssa-lapsettomien kanssa, syntyi tällainen välitila.

Jos siis et ole kärsinyt lapsettomuudesta (mieluiten pitää olla saanut hoitoja lapsettomuuteen, että katsotaan lapsettomaksi) ja olet nyt raskaana, paikkasi on odotus-palsta :)

jossa taa on omat outoutensa huhtikuun hippiäisineen ja helmikuun hippusineen :)

Vierailija
5/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos suomennoksistanne! Olen karsastanut juuri tuota Odotuspalstan "toukokuun töpsykkäiset"- meininkiä, kuka perustaisi palstan ensimmäistä lastaan odottaville, mutta normaalin aivotoiminnan säilyttäneille..? ;D

Vierailija
6/6 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikoinani ollut plussanneiden lapsettomien aktiivi ja oma kokemus oli se, että keskustelu oli aika paljon siinäkin, että mitä tunteita se raskaus tuo esiin niille, joilla on muutaman vuoden lapsettomuus takana. Siinä porukassa ei ollut montaa, joka olisi tilannut lastenvaunut rv 10.

Ap:n kantsii perustaa oma threadi sinne odotuspuolelle tervejärkisille odottajille. Mä olen kanssa miettinyt samaa, että miksi raskaus vie täysin kyvyn puhua selkeätä kieltä ja kaikki verhoutuu omituisen salakielen taakse.