Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko geenimme ja itse luonto meitä vastaan? Siis minun ja mieheni yhdessäoloa?

Vierailija
12.03.2009 |

Olen tapaillut aivan ihanaa ja juuri minulle sopivaa miestä 1,5 vuotta. Henkisellä tasolla kaikki toimii, samoin fyysinen vetovoima välillämme on suuri ja seksi on parasta mitä koskaan olen kokenut. Silti tuntuu siltä että meidän geenimme tms. eivät sovi yhteen vaan pistävät hanttiin sen minkä kerkeävät. Seurustelun alussa nimittäin alapääni hiertyi seksin yhteydessä haavaumille jotka eivät tahtoneet parantua, sellaista ei ollut koskaan sattunut aiemmin. Lopulta kun tuo vaiva alkoi kadota alapää tottua taas seksiin alkoivat jatkuvat virtsatietulehdukset, aina seksin jälkeen tuli todella paha tulehdus. Sitä kesti kuukausia. Kun pääsin tulehduskierteestä eroon alkoi hiivakierre joka on taas kipeäyttänyt alapään, vaikka mitään ei näy ja ihossa ei ole haavoja seksi tuntuu siltä kuin vereslihaa jyystettäisiin raastinraudalla. Onko itse luonto ja evoluutio sitä mieltä että meidän kahden ei pitäisi pariutua vai mistä kaikki johtuu? Sukupuolitaudit on testattu useampaan kertaan kaikkien oireiden takia joten niistäkään tämä ei johdu. Minkäköhän vaivan saan riesakseni seuraavaksi? Hylkiikö kroppani miestäni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan pillusi taitaa hylkiä kyrpää

Vierailija
2/3 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tule raskaaksi niin geeninne ovat liian samanlaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(se kierre). Miestä emme koskaan hoitaneet. Kävin ainakin 5 tai 6 kertaa lääkärissä aina milloin virtsatieinfektion, milloin hiivan tai bakteerivaginoosin takia. Sain kaikenlaisia lääkekuureja ja antibiootteja. Pohdin erilaisia alkkareita, suihkutteluita, rasvauksia ja muita.

Mutta sitten ne vaivat yhtäkkiä jäivät.

Seurasin myös vähän tarkemmin kiertoa ja huomasin, että yleensä saan helposti hiivan juuri ovulaation jälkeen. Ostin sitten Lactaleita kotiin ja käytänkin niitä silloin tällöin.

Yksi ongelma tietysti on, että jos te niinkuin mekin naitte kuin kanit, naisen limakalvo menee rikki ja sitten kaikki vaivat iskevät helpommin. Nyt kun me jopa välillä pidämme välipäiviä seksissä, niin vagina ei pääse ihan vereslihalle. Miehelläni on todella paksu penis, joten aina ei se märkyyskään riitä siihen, että ei hankautuisi.

Niin ja liukkaria aloimme käyttää säännöllisesti. Nyt jätimme sen pois, koska yritämme raskautta. Ja yhtäkkiä huomasimmekin, ettei sitä oikeastaan tarvitse...