Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten synnytyksen kesto lasketaan?

Vierailija
12.03.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kun supistukset alkaneet.

Vierailija
2/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin yöllä 2aikaa kun Pikkasen lorahti lapsi vettä ja kysyin pitäisikö tulla, niin laskivat siitä puhelusta synnytyksen alkaneeksi. Supistukset alkoivat vasta 3tuntia sen jälkeen.

Vierailija
5/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika vaikea loppujen lopuksi määritellä... Ja mulla lukee papereissa ainakin ihan väärin. Ja vielä enemmän heittää jos aletaan vasta kivuliaista supistuksista laskea! Sittenhän eka ois kestäny alle 3h ja toinen jotain 2h... Papereissa 7.5h ja 5.5h.

Vierailija
6/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukee synnytyksen kestona 22 tuntia. Tulin sairaalaan klo 20 illalla ja oli "kivuliaita", säännöllisiä supistuksia. Olin 4cm auki.

Seuraavana aamuna klo 9 tilanne oli tismalleen sama. "Kivuliaita", säännöllisiä supistuksia ja olin 4cm auki. Tekivät päätöksen puhkaista kalvot klo 10.

Voi hyvänen aika...silloin ne oikeasti kivuliaat supistukset vasta alkoivatkin. Ensisynnyttäjänä olin luullut niitä edellispäivän supistuksia kivuliaiksi mutta hah, nehän oli ihan lällärikamaa. Joten oikeasti minulla alkoi kivuliaat supistukset klo 10 ja lapsi syntyi klo 18. Synnytyksen kesto 8 tuntia papereissa olevan 22 tunnin sijaan.

Mutta mitä ihmeen väliä sillä on???

Vierailija
7/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesien menosta, niin mulla olisi ihan sikanopea synnytys!

Mulla tuli kuopuksen kanssa vedet vasta kun vauvaan kiinnitettiin imukuppi sykkeitten romahtaessa ja hänet kiskottiin kiireellisesti ulos. Eli sellainen 1 min... ;)

Vierailija
8/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kivuliaitten supistusten alkamisesta lasketaan, niin esikoisen osalta 4 tuntia ja kuopuksen osalta 1,5 tuntia.

Vierailija
9/9 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verran väliä mitä papereissa lukee kun seuraavan kerran menee synnyttämään niin haluan kätilön tietävän että viime kerralla 2.5h ennen syntymistä ei osattu sanoa onko synntys edes käynnistynyt! Eli etteivät ala tunkemaan takaisin kotiin tms. Siksi monen tunnin heitot papereissä ärsyttää, niitä kuitenkin katsovat.

t.joku aikaisemmista