Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissasin viime yönä sänkyyn

Vierailija
12.03.2009 |

Olen aikuinen nainen, fyysisesti ja psyykkisesti täysin terve. Ainoa vaiva on kamala stressi töiden takia. En ole raskaana enkä ole synnyttänyt. Harrastan liikuntaa eikä tällaisia ongelmia ole koskaan ennen ollut. Esim. juostessa, ponnistaessa, nauraessa tai aivastaessa housuihin ei ole koskaan lirahtanut.

Viime yönä sitten heräsin siihen, että olen pissannut housuihini. Sänky ei ollut kastunut, onneksi! Minulla oli kova pissahätä ja koira makasi alavatsan päällä. Nousin vessaan, ja huomasin, että housut olivat märät. En siis herännyt siihen, että pissasin, vaan vasta sen jälkeen. Lisäksi pissaa oli tullut vain jonkin verran, ei koko rakon täydeltä.

Nyt olen aivan kauhuissani. Uskallanko koskaan enää mennä yökylään? Mistä tämä johtui? Jääkö tämä pysyväksi vai oliko vain yksittäinen kerta?

Onko paikalla ketään, jolla olisi kokemuksia aikuisen yökastelusta tai edes jotain tietoa asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla oli virtsatientulehdus, joka siis hoitui lääkkeillä. Tosi noloa on kyllä!

Vierailija
2/3 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unta että olin pissalla ja näin pääsi käymään.

Näitä sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unta, että olin pissalla, ja niin ikävästi pääsi käymään, että pissin sänkyyn. Ei ole tapahtunut toiste.

Aiheen vierestä, mutta näin kerran unta, että yritin lähettää tekstiviestiä ystävälleni, mutten onnistunut, ja jouduin lähettämään useamman kerran. Olin lähettänyt oikeasti tyhjiä viestejä keskellä yötä tälle ystävälleni, oli ystävä vähän ihmetellyt. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi