Onko teidän mielestänne ok asia (mielipiteitä kiitos)
että mies, jonka kanssa seurustelette, menee saunaan kahdestaan toisen naisen kanssa? Ovat vain ystäviä. Mutta siis kahdestaan menevät ja ilman vaatteita. Hyväksyisittekö asian?
Kommentit (43)
mies ei välitä siitä että se loukkaa toista
ehkä hänellä on joku tarve osoittaa että minuahan ei kontrolloida eikä omisteta eikä hyväksy mustasukkaisuutta mutta parisuhteessa olis kuitenkin osattava< ottaa huomioon kumppaninsa tunteet
3
nyt luulen että kun nainen eroaa niin pian eroaa miehesikin..
vai mistä he ovat muutama vuosi sitten kavereiksi tulleet? Kauanko te olette seurustelleet?
Käyvät yhdessä kahvilla, toistensa luona jne... (mikä tietysti on mun mielestä tosi ok) Ja ovat saunoneet yhdessä ennen kuin minä tulin kuvioihin. Nyt on eka kerta, kun aikovat saunoa yhdessä sen jälkeen, kun minä aloin seurustella miehen kanssa. Minun mielipidettäni ei ole kysytty. Nainen on varattu, mutta ilmeisesti eroamassa. Miksi tää saunominen kahdestaan ja ilman vaatteita mun mielestä tuntuu niin pahalta ja väärältä?
ap
Mies ja nainen ovat tutustuneet yhteisten työkuvioiden kautta. Mies on ollut naiseen ihastunut, nainen (miehen kertoman mukaan) ei ole. Naisella on joku kolmas mies, jota nyt katselee. Mun miehen kanssa heitetään vaan vaatteet veks ja mennään saunaan. Vittujen vittu : ((
ap
mut eipä hyväksyis munkaa mies tollasta mun puolelta.
mietin sitä että jos olette tuore pariskunta eikä heidän saunataukonsa ole ollut normaalia pidempi niin se voi olla sitä että he haluaa ettei heidän ystävyytensä siitä muutu että toinen seurustelee. Jos olette olleet yhdessä kauemmin ja he ovat sinä aikana pidättäytyneet yhteissaunoista niin sitten tulis mieleen että tää naisen ero voi olla jotenkin merkittävä seikka.
Sua häiritsee koska he eivät ole "vain ystäviä" vaan ainakin mies on ihastunut.
Mua vaan häiritsee koko asia, että mennään kahdestaan alasti saunaan. Mua loukkaa koko juttu, se että mies menee toisen naisen kanssa saunaan ja katselee naista siellä ilman vaatteita.
ap
Sua häiritsee koska he eivät ole "vain ystäviä" vaan ainakin mies on ihastunut.
Yritänkö kestää, vaikka tuntuu, että sydän repeää. Musta tuntuu niin pahalta. Olen todella kiintynyt mieheen. Tämä käytös satuttaa mua todella!
ap
Ja vielä mies ollut ihastunut...huh huh! Sano äijälle suorat sanat!
oman kumppaninsa tunteiden edelle
3
jos jo nyt on merkkejä siitä että mies ei välitä sinun mielipiteestäsi tuollaisessa asiassa niin kannattaa harkita haluatko yhtään pidempää ja vakavampaa suhdetta hänen kanssaan. Itse en hyväksyisi tuollaista ja piste. Sekasauna on ihan eri juttu kuin kahdestaan entisen (?) ihastuksen kanssa.
jos jo nyt on merkkejä siitä että mies ei välitä sinun mielipiteestäsi tuollaisessa asiassa niin kannattaa harkita haluatko yhtään pidempää ja vakavampaa suhdetta hänen kanssaan. Itse en hyväksyisi tuollaista ja piste. Sekasauna on ihan eri juttu kuin kahdestaan entisen (?) ihastuksen kanssa.
En mä pysty hyväksymään ja piste. Kai mä sitten lopetan tän suhteen. Toivottavasti niillä on nyt kivaa siellä saunassa, kun se maksoi kokonaisen seurustelusuhteen.
ap
Sanoko se mitään siihen ettet tykkää että käyttäytyy noin?
Eli en hyväksyisi. Mutta tiedän toki ihmisiä, joiden mielestä yhteissaunomisessa e ole mitään outoa. Mutta minusta on, ja niin on miehestänikin. En voisi kuvitellakaan edes seurustelevani sellaisen liberaalin kanssa, joka voisi mennä saunaan muiden naisten kanssa.
Mä haluan miehen, jolle riittää, että näkee vaan mut alasti. Mun on pakko kunnioittaa omia tunteitani ja rajojani. Niin se vaan on.
ap
JJSSAP!!!!
Sanoko se mitään siihen ettet tykkää että käyttäytyy noin?
On menossa lähipäivinä, en kysynyt tarkkaa päivää. Mies ei oikein sanonut muuta kuin näitä kliseitä: "ei se alastomuus merkkaa mitään" "Ei meidän välillä ole muuta kuin ystävyyttä" "sinä olet minulle ykkönen" Ja antoi ymmärtää, että mun vaan pitää hyväksyä asia.
ap
Meillä on kaveriporukka, jolla käydään sekasaunassa. En ihmettelis jos joku porukasta menisi saunaan vain kahdestaankin. Kaveriporukassa on entisiä ihastuksia yms., mutta ei niitä enää mietitä. Sauna kun ei ole kenellekään mikään seksuaalinen paikka vaan siellä on ihana istua ja rentoutua ystävien kesken. Ehkämä miehesi ja sen naisen mielestä on helpompaa keskustella ystävien välisiä keskusteluja siellä saunassa. Minä ainakin tarviin syvällisiä keskusteluja ystävienkin kanssa (sukupuolella ei merkitystä), en pelkästään mieheni.
En tiedä miten suhtautuisin, jos mieheni seurustelun alkuaikoina olisi kieltänyt sekasaunomisen ystävien kanssa, välillä kun saatettiin mennä vain kahden keskenkin. Varmaan olisin hermostunut, jos mies ei olisi luottanut, mutta onneksi luotti ja luottaa edelleenkin.
että kauanko ovat tunteneet, mistä yhteydestä (onko ex, kaverin ex työkaveri tms) ja tekevätkö mitään muuta yhdessä kuin saunomista, onko nainen varattu myös? Missä he saunovat? Kuinka usein?