Onko teidän mielestänne ok asia (mielipiteitä kiitos)
että mies, jonka kanssa seurustelette, menee saunaan kahdestaan toisen naisen kanssa? Ovat vain ystäviä. Mutta siis kahdestaan menevät ja ilman vaatteita. Hyväksyisittekö asian?
Kommentit (43)
Taas mä otin väärän miehen. Oisko numero 25.
ap
lemppaisin kyllä ton takia. Eikä se saunominen siinä olis syynä vaan se että mies ei kunnioitais mua sen vertaa että ei menis saunaan toisen naisen kanssa koska se minua häiritsee.
uskot sen sinut vievän.
Kaikkea hyvää sinulle! Et ole ollenkaan niin tyhmä, kuin välillä itsellesi esität. Usko itseesi.
en tiedä oletko vielä linjoilla, mutta tuo viimeisin viestisi musta kertoo jo kaiken. Eli sinua loukkaa, ja siitä huolimatta mies aikoo jatkaa saunomista. Kuten 15 asian jo ilmaisi, niin se on ehkä se tämän tarinan suurin juttu; sinun tunteistasi ei välitetä, vain miehesi halu saunoa ja tämän toisen naisen halu saunoa merkitsevät jotain. Voisivathan tehdä jotain muuta.
Itse pitäisin tuota tuollaisessa yhteydessä myös ns pettämisenä, sillä ainakin itselle ja miehelleni saunominen on ollut intiimiä puuhaa, jossa on voitu keskustella ja helliä toisiamme kun lapsi ollut jo nukkumassa. Luonteva paikka intiimille kanssakäymiselle siis.
uskot sen sinut vievän.
Kaikkea hyvää sinulle! Et ole ollenkaan niin tyhmä, kuin välillä itsellesi esität. Usko itseesi.
Ihan tulee itku. Mä en tosiaankaan usko itseeni tippaakaan.
ap
Olen tehnyt sitä itekin mieskaverin kanssa. Tai oikeastaan se oli kyllä enemmän exän kaveri (ja se että saunoin exän kaverin kanssa ei liity mitenkään siihen että exä on exä). Lupaa en siihen keneltäkään kysynyt, ja mun mielestä jokainen saa valita saunakaverinsa ilman että se ketään haittaa.
Sanot miehlle että ota tai jätä. Mutta sinä et asiaa hyväksy. 2kk jälkeen voit olla edelleen sokean ihastunut. Mutta eihän kukaan vähänkään järkevästi ajatteleva usko että mitään ihastusta ei ole jos joskus on ollut. Tietenkin on. Jätä se, ennen kun sua sattuu todella pahasti.
Tarvisin kipeästi ulkopuolisten ajatuksia ja näkökulmia asiaan.
ap
Sinunhan täytyisi olla miehellesi se kaikista rakkain ja läheisin ja ilmeisesti niin ei olekaan, joten miksi jäädä suhteeseen, jossa et ole miehelle tärkein nainen.
Jos lähdetään jossittelemaan niin periaatteessahan voi saunoa ilman seksiä yms., mutta MIKSI kukaan haluaisi saunoa ystävänsä kanssa ALASTI?? Miehen paras kaveri on nyt kylässä meillä ja vaikka kuinka tulemme toimeen, otamme kontaktia jne., ei tulisi mieleenkään mennä edes samalla vuorolla saunaan!!
Mut jos ois mun ukko kyseessä ja en saisi edes mennä mukaan niin sielä sais jatkaa saunomista ihan rauhassa...eikä tarvis mun silmien edessä enää näkyä...
innokkaat avantouimarit yhteisen lenkin jälkeen, sekasaunaillan viimeiset sitkeät tai jotain
jos varta vasten tapaavat saunoakseen kaksin niin en tykkäis
Riippuisi vähän viitekehyksestä, mutta tuskin tuota hyvällä katsoisin. Mut kuten poikani sanoo, niin olenkin pikkusielu ;-)
Hyväksyisin, jos nainen olisi oikeasti miehen todella hyvä ystävä.
Enkä pysty hyväksymään. En sit millään. Mitä tässä voin oikein tehdä?
ap
ja tehdä sitten omat johtopäätöksesi siitä miten hän reagoi
No jos et pysty hyväksymään, niin tuskin se ajan kanssa siitä muuttuu. Ilmeisesti on sinun moraalikäsityksen ulkopuolella ja kerrot sen selvästi miehelle. Jos mies valitsee mieluummin saunaillat naisystävänsä kanssa kuin sinut, niin se on selvä kannanotto sitten ja sinä voit taas tehdä siitä omat johtopäätöksesi.
Jokaista kohdellaan niin kuin he antavat itseään kohdella. Joistain asioista voi toki joustaa ja joistain voi tehdä kompromisseja, mutta ehkä tuo ei ole sellainen, jos moraalikäsityksesi sanoo jotain. Kompromissi voisi olla, että tulet mukaan, mutta luulenpa, että ei heille sovi. Kannattaa vaikka kiusallaan kyllä kysyä, niin näkeepähän perustelut sille, että miksei sovi tulla mukaan.
Hyväksyisin, jos nainen olisi oikeasti miehen todella hyvä ystävä.
En ymmärrä, eivätkö he muuta tekemistä keksi? Miksi pitää saunaan mennä? Nainen ei ole kysynyt minun mielipidettäni asiaan. Minusta sekin on jotenkin outoa.
ap
ja tehdä sitten omat johtopäätöksesi siitä miten hän reagoi
Hän aikoo saunoa.
ap
no en todellakkaan hyväksyisi..
haluisiko miehesi sitten että itse menisit alasti kaveri miehesi kanssa saunomaan..
tuskin haluaisi
käydä yhdessä ulkoilemassa ja saunomassa entisen poikakaverin (siis nykyään nelikymppinen mies) kanssa. Myös nukuin hänen vieressään - alasti. Miehen seurustellessa toisen kanssa ei tehty muuta kuin pusut vaihdettiin. Muuten kyllä...
Sinuna en hyväksyisi asiaa. Mies ei selvästikään välitä sinun tunteistasi ja on paras hankkiutua hänestä eroon nyt HETI.