huono omatunto...
Olen töistä opintovapaalla suorittaakseni opinnot loppuun mitä olen töiden ohella tehnyt jo pari vuotta. Nyt on lopputyön ym. aika ja olen opintovapaalla. Lapset on päiväkodissa pari päivää viikossa muuten kanssani kotona. mies olettaa että opiskelne PALJON joka päivä mutta oikeasti lasten ollessa kotona vietämme aikaa yhdessä ja teemme kaikkea mukavaa. Toki hoidan kotihommia ja ruuan joka päivä mutta en tosiaan saa aikaiseksi opiskella kun lapset on kotona... En tiedä pitäisikö asia tunnustaa miehelle vai ei. Tiedän että hänen kantansa on se että lapset hoitoon joka päivä ja opiskelua joka päivä. Äh, ärsyttää tää huono omatunto. Toisaalta nautin siitä että nyt on mahdollista viettää aikaa lasten kanssa ihan eri tavalla kuin tavallisesti. Lapset saavat vapaata päiväkodista jne.
Opiskelut ei tästä oikeastaan kärsi sen enempää koska opintovapaa päättyy kuukauden päästä ja silloin pitää myös kaikki opintoihin liittyvät jutut olla tehty, tiedän että pääsen kyllä siihen tavoitteeseen, tosin loppu ajasta saattaa olla aika kiirettä....