Mikä paras/kaunein kolmikko?
Synnytys alkaa lähestyä ja on todennäköisesti lähiaikoina ellei oma oloni tästä parane, jotta raskautta voitais jatkaa hiukan pidemmälle. Nimiasia tuntuu taas olevan ajankohtainen ja kyselenkin mielipiteitänne vielä näihin, että mikä olisi teistä paras tai kaunein. Etunimet on kyllä varmoja, mutta ne toiset nimet ei läheskään.
Tässä siis vaihtoehdot
Lumina Iiris Aurelia
Helmiina Sara Serafia
Adalmiina Lilja Rosalia
Lumina Iiris Aurelia
Helmiina Sara Karelia
Adalmiina Lilja Rosalia
Lumina Iiris Aurelia
Helmiina Sara Serafia
Adalmiina Lilja Karelia
Lumina Iiris Amanda
Helmiina Sara Matilda
Adalmiina Lilja Elliida
Lumina Iiris Vanessa
Helmiina Sara Linnea
Adalmiina Lilja Melissa
Kommentit (6)
Lumina Iiris Aurelia
Helmiina Sara Serafia
Adalmiina Lilja Karelia
Lumina Iiris Aurelia
Helmiina Sara Serafia
Adalmiina Lilja Rosalia
Aivan ihania nimiä :)
Lumina Iiris Amanda
Helmiina Sara Matilda
Adalmiina Lilja Elliida
Sori nyt, että sanon, mutta mun on täytyy sanoa tämä: mulla osuu korvaan tuon ensimmäisen tytön nimestä "lumi nai i-ris..." joka ei ole kovin kaunis... :o/ Mutta, jos nimet artikuloidaan oikeen hyvin aina, niin ehkä kukaan muu ei sitä huomaa?? ...
Itse kuitenkin valitsisin tästä syystä jonkun muun toisen nimen Luminalle (tai mille tahansa na-loppuiselle etunimelle), kuin Iiris. Rosa? Ruusu? Oliko tarkoitus, että keskimmäinen nimi on kukka? Vaan sopiiko lumi-aiheisen etunimen perään lainkaan keväinen kukka..??
Samoin, ja anteeksi nyt tästäkin, mun korvaan kuulostaa hassulta - - -miina lilja.. Mikä kumman miinalilja? Niin ihana kuin Lilja nimi onkin, se -kuten ei Iiriskään- ei must sovi näihin etunimiin parhaiten.
Mielestäni kauniita kokonaisuuksia olisi, alkuperäisistä vähän muunnellen ja sekoitellen ;o)
Lumina Elli Aurelia
Helmiina Ella Aurora
Adalmiina Emmi Amanda
Lumina Unna Maaria
Helmiina Henna Minea
Adalmiina Sanni Matilda
Lumina Emmi Anniina
Helmiina Sara Linnea
Adalmiina Anni Elliida
Lumina Lilli Aliina
Helmiina Helli Aurelia
Adalmiina Elli Aurora
Lumina Ella Karelia
Helmiina Elle Matilda
Adalmiina Elli Aurelia
Lumina Ruusu Matilda
Helmiina Rosa Linnea
Adalmiina Rosi Elliida
Lumina Enni Auroora
Helmiina Elli Amanda
Adalmiina Emmi Alina
Lumina Lilli Olivia
Helmiina Henna Elina
Adalmiina Enni Alina
Onnea tyttökolmikosta!!!
Minun makuuni Serafia on liian outo. Siitä tulee mieleen serafit ja kerubit, mikä saattaa olla hieman liian taivaallista tavalliselle ihmislapselle.
Muuten kaikki nimet ovat kauniita, enkä ota niihin kantaa.
Lumina Iiris Aurelia
Helmiina Sara Serafia
Adalmiina Lilja Rosalia / Karelia (tuosta vaikea valita kumpi kolmanneksi, molemmat sopii hyvin... henk. koht. pidän enemmän Karelia nimestä)