Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ummetus, kokemuksia ja neuvoja

Vierailija
11.03.2009 |

Odotan neljättä ja nyt viikkoja 27. Noin nelisen viikkoa olen kärsinyt ummetuksesta. Koskaan aiemmin vaivaa ei ole ollut. Syön paljon vihanneksia ja hedelmiä, ruisleipää, mysliä, puuroa ja juon päivän aikana vettä paljon. Lisäksi syön tasaisin väliajoin. Olen kokeillut luumua, aktiviaa, vauvojen luumusosetta, apteekin visibliniä. Liikun päivittäin, kävelen puoli tuntia ja tulee touhuttua kotonakin.

Onko teillä neuvoja, mitä voin enää tehdä? Onko apteekista saatavilla joku visibliniä parempi tuote, joka nopeammin auttaisi ja voisi raskaana käyttää? Alan olla epätoivoinen. Maha ei ole kipeä, mutta pallo. Kun sitten jotain tulee, tuntuu että kolme kiloa painosta lähtee. Kertoilkaa kokemuksia ja antakaa neuvoja!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kaamea ummetus vatsaleikkauksen jälkeen ja tehokkaimmat apteekin lääkkeet on Laxoberon tipat. On sitten tosi tehokas eli kannattaa olla vessan lähellä kun vaikutusaika on lähellä. Mulla aiheutti aikamoiset vatsanväänteet mutta tulostakin tuli eli tyhjentää suolen tehokkaasti.

Toisena konstina käytin ihan peräruiskeita apteekista nekin. Pakkauksessa muistaakseni 4 kpl. Eli on sellanen tuubi joka pursotetaan peräsuoleen, toimii ihan parissa minuutissa. Peräruiskeet on hyviä, jos haluaa helpotuksen heti.

En ole ihan varma,noista, että saako raskaana ollessa käyttää mutta kysäisepä apteekista.

Vierailija
2/4 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olen kade: meillä toivotaan neljättä, onnea!

Aika paljon sulla noita juttuja jo on joten paljoa en keksi. Apteekin tuotteista en osaa sanoa, soita neuvolaan jos et saa vastausta. :)

Voisko tota puolentunnin lenkkiä vähän pidentää? Tai jos pääsisit kokonaan irti kotioloista vaikka kerran viikossa ja menisit uimaan?

Ehkä sun ravinnossa on jotain jonka voi jättää pois? Makarooni kuitupitosempaan, banaania, vaalealeipä?

Ainakin olet jo ilosesti yli puolen välin raskautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ummetus vaivannut joka ikisessä raskaudessa (4), kunnes tajusin hankkia homeopaattisen hoidon vaivaan.

Vierailija
4/4 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duphalac, Levolac ja Ratiopharmin geneerinen versio edellisistä ovat auttaneet neljättä vuotta jatkuneeseen ummetukseeni. En tosin tiedä sopivatko odottajalle, mutta apteekissa tietävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi