Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Oletko ulostanut sektion yhteydessä leikkaupöydälle?

Vierailija
10.03.2009 |

Joku vähäjärkinen väittää, että jatkuvasti niin tapahtuu. Minä en, enkä ole koskaan kuullut kenenkään tehneen niin. Ennen leikkausta ollaan ravinnotta 12 tuntia ja otetaan peräruiske edeltävänä iltana. Eikö liene nämä tapahtumat jossain Provoon sairaalassa, joita joku totena tuossa toisessa ketjussa väittää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut ensin mistä oli kyse, sektioliinojen haju peitti kakan hajun aluksi. Mutta sitten tavaraa tuli ilmeisesti lisää, koska yksi hoitajista käskettiin liinojen alle laittamaan mulle rektaaliputkea. Onneksi siinä ei itse oikein tajunnut mitään. Jälkikäteen nolona kyselin tästäkin kun kyselen aina kaikesta, niin kätilö vaan sanoi että tavallista on. Sektion aikana annettavat jotkut aineet kuulemma pistävät suoliston sen verran sekaisin, että tavaraa voi tulla ylös ja alas.

Vierailija
22/28 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

Mutta eikö se ole kamala hygieniriski leikkussalissa? Kaikki on vimpan päälle steriiliä, ja sitten potilas kuitenkin paskoo alleen ihan leikkaushaavan lähellä. Omituista.

Kertokaa nyt hoitajat yms. leikkaussaliväki, kakkaavatko ihmiset siellä ja eikö se ole aika suuri ongelma hygienian kannalta?!?

[/quote]

että ehkä vaatteesi ovat menneet vereen, se on aika tavallista. Rutiinileikkauksiin ollaan ravinnotta, tai mahdollisesti nestemäisellä ruualla ennen leikkausta. Peräruiske otetaan edeltävänä iltana. Koskaan ei ole kymmenenvuotisen sairaanhoitajan urani aikana kukaan kakkinut leikkaussaliin, ei kiireellisissä eikä hätäleikkauksissakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. 3 sektiota eikä yhtään kakkaa leikkauspöydällä. En ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
24/28 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen leikkausosastolla missä myös sektioita ja eipä tule mieleen että joku olisi p*kantanut tasolle. alatiesynnytyksen yhteydessä monestikin. (muistan opiskeluajoilta)

Vierailija
25/28 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko kaikille annettu peräruiske ennen synnytystä?

mulle ei ja molemmilla kerroilla olen pöydälle paskonut. :/

Vierailija
26/28 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni sanat sekasin. ja alatiesynnytyksestä puhuin.

-28

Vierailija
27/28 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta itselläni tuli vähän ripulia kiireellisessä sektiossa kesken leikkauksen, kun vauvaa juuri otettiin mahasta. Tunsin ja kuulin pörinän. Sitä ei pesty, vaan pesin sen itse vasta seuraavana päivänä!! Haju oli sanoinkuvailematon.

Vierailija
28/28 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:03"]

Vanha ketju, mutta itselläni tuli vähän ripulia kiireellisessä sektiossa kesken leikkauksen, kun vauvaa juuri otettiin mahasta. Tunsin ja kuulin pörinän. Sitä ei pesty, vaan pesin sen itse vasta seuraavana päivänä!! Haju oli sanoinkuvailematon.

[/quote]

Lienet anaaliyhdyntöjen suurkuluttaja, koska normaali sulkijalihas ei puudutuksen aikana laukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi