Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko itse jotenkin vaikuttaa kohdun limakalvon paksuuteen?

Vierailija
10.03.2009 |

Elämäntavat, vitamiinit tms.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää lähden siitä ajatuksesta että nistit ja muut sekot saa lapsia, joilla ei ole mikkään kovin hääppöset elintavat joten sun lähtötilanne on varmasti jo OK jos munasolu irtoaa ja miehellä on siittiöitä.

D- vitamiinia suositellaan talviaikaan aikuisillekin. Pysyy mukavan virkeenä. Elintapoja ei tartte muuttaa jos et ole väkivaltanen tai narsisti. Alkoholia voi juoda yritysaikana vaikka känniin saakka, ekan raskauskuun ajan sillä ei ole itse "munasoluun" vaikutusta. Raskaushan lasketaan sieltä viimesten menkkojen alkamispäivästä ja ekat 4 viikkoa menee siis munasolun poistumiseen kehosta, uuden irtoamiseen ja hedelmöittymiseen, kulkea kohtuun ja alkaa kiinnittymään ja valmistamaan istukkaa ruskuaispussin sijasta..

Foolihappoo kannattaa kiskoa, eli kaikki kasvit ja rehut on hyvästä. Se on muutenkin tärkeää vaikkei olisikaan raskaana!

Kuidut rulez!

Greippimehu on semmonen ällö jota itse olen tottunu kittaamaan raskautumismielessä -luultavasti jonkun kiusankappaleen idea lähtöjään mutta itsellä kolme lasta, joten tiedä sitten toimiiko? :D

Gynellä käyminen kannattaa! Samaten hoitaa kaikki hiivat jne pois alta.

Vierailija
2/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläkin - ei millään pahalla! Eli laihduta niin kohtusi on kaunis ja miellyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois ruokavaliosta. Eli hiilarit, punainen liha, rasva, valkoiset jauhot, sokerit.

Vierailija
4/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti terveelliset elämäntavat ja kaikkien sairauksien hoitaminen, liian stressin välttäminen yms edesauttavat terveyden säilymistä joka tavalla. Mutta kohdun limakalvon paksuuteen ei ole vippaskonsteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän