Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset lapset viikoksi mummulaan hoitoon?

Vierailija
09.03.2009 |

Tuossa tuo kysymys jo tulikin, eli minkä ikäisen lapsen/lapset olette raaskineet jättää viikoksi hoitoon, kun itse olette olleet lomalla/työmatkalla...?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan eskari-ikäisen tai sitä vanhemman voisin jättää

Vierailija
2/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että jättäisin lapset viikoksi hoitoon aikaisintaan, kun nuorimmainen on 5-vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikon ajaksi jättäisin vasta kouluikäisen. Vaikka mummola onkin tuttu hoitopaikka, niin viikko on liian pitkä aika alle kouluikäiselle.

Vierailija
4/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei niinkään lasten iästä. Ja siitä että onko lapset ennen tottuneet olemaan miten pitkään erossa. Esim. jos ei ikinä pidempään kuin yksi yö, niin ei ehkä sit vielä viikkoa, vaan ensin kaksi yötä, sit kolme...sit voi jo ehkä viikkoa harkita.

Tuttavani 4v on ollut viikon isovanhempiensa kanssa lomalla lapissa, hyvin oli mennyt. Välit olivat läheiset, ollut ennenkin pari/muutaman yön heillä.

Monille taas ei sovi ennen kouluikää.

Meidän lapsi ja isovanhemmat pärjäisi varmaan vaikka jo ensi kesänä (ikää vajaa 2v), niin läheisiä ovat. Mutta mä en pärjäis. Tiukkaa tekee nyt vielä ajatus edes yli vuorokaudesta.

Vierailija
5/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun isovanhemmat eivät halua.

Vierailija
6/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset ovat nyt 3v. ja 5v. enkä vielä millään raskisi koko viikoksi jättää. Max. 3pv. menisi nyt, viikko ehkä sitten muutaman vuoden päästä.

Vierailija
7/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juuri viimeviikonlopun mummolassa to-su.. ja hyvin oli menny eikä äiti ja isi ollu unohtunu mihinkään!

Vierailija
8/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Nyt 6- ja 4-vuotiaina olisivat yökylässä vaikka joka viikonloppu. Välit isovanhempiin ovat todella lämpöiset. Itsekkin muistan lapsuudesta, kuinka kivaa oli olla mummolassa yötä =)

Vierailija
9/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ulkosuomalainen perhe.

5v tyttareni menee kesalla mummolaan viikkoa meita aikaisemmin. Pappa kay siis hakemassa tyton taalta ja lentavat yhdessa Suomeen ja me seurataan lomalle perassa sit noin viikon paasta.

Vaikka emme nae isovanhempia kuin 4 kertaa vuodessa valit ovat laheiset ha isovanhemmat ovat tytolle tarkeita. Ehdotus tasta mummolaan aikaisemmin menemiseta tuli oikestaan tytolta itseltaan. Olen tietysti joskus puhunut, etta "kun olet isompi saat menna mummolaan pidemmaksi aikaa yksin." Joululomalla tytto olisi jo halu nut jaada mummolaan ja siita alkoi asian kysely. Kesalla tama sitten onneksi onnistuu ja tytto odottaa jo kovasti.

Vierailija
10/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) voi teitä...

tehkääpä vähän enemmän niitä lapsia kuin yx tai kax. Kyllä kummasti unohtuu tollaiset "säännöt", 1yö/ikävuosi jne....

Meillä oli nuorimmaiset mummolassa viikon kun olimme isojen lasten kanssa lomalla. Ja se oli paras ratkaisu, kaikki saivat lomaa!! Niin me vanhemmat, isommat lapset kuin pienetkin tutussa rakkaassa mummolassa. Ja en löytyänyt kyllä mitään traumoja lapsista vaikka etsimällä olenkin niitä etsinyt..

t. 5;n äiti

Vierailija
11/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) voi teitä...

tehkääpä vähän enemmän niitä lapsia kuin yx tai kax. Kyllä kummasti unohtuu tollaiset "säännöt", 1yö/ikävuosi jne....

Meillä oli nuorimmaiset mummolassa viikon kun olimme isojen lasten kanssa lomalla. Ja se oli paras ratkaisu, kaikki saivat lomaa!! Niin me vanhemmat, isommat lapset kuin pienetkin tutussa rakkaassa mummolassa. Ja en löytyänyt kyllä mitään traumoja lapsista vaikka etsimällä olenkin niitä etsinyt..

t. 5;n äiti

Vierailija
12/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei mummolaan huolita minkäänlaisiksi ajoiksi

Vierailija
13/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4-v kaksoset ovat kerran olleet 4 yötä putkeen mummolassa, kun minä olin sairaalassa ja mies työmatkalla. Tuo oli aikalailla maksimi, vaikka hyvin olivatkin viihtyneet, niin ikävä alkoi silti viimeisenä päivänä nostaa päätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi