Millä saisi miehen tajuamaan, ettei ruoassa tarvi olla kiloa voita, suolaa eikä kermaa?
Olen niin lopen kyllästynyt hänen keitoksiin, koska en pysty syömään normaalia suolaisempaa ruokaa, enkä halua syödä, mitää rasvassa lilluvia ruokia, enkä halua niitä lastenkaan syövän.
Olen yrittänyt sanoa, mutta ei mene jakeluun, ja nyt siitä nousee aina kauhea tappelu. Olen alunperin aloittanut niin, että laittaisi itse ruokaan vähemmän suolaa ja laittaisi sitten omaan annokseensa omalla lautasellaan lisää mausteita, jos tarve vaatii.
Hänen mielestään voin tehdä kaikki ruoat itse, jos ei kelpaa, ja se toki on totta, mutta kun minusta minä teen jo kaiken muun, joten olisi ihan hyvä jos edes ruokaa tekisi hän.
Kommentit (3)
sama ongelma exän kanssa, eikä siitä tullut sitten mitään. Ei suostunut jättämään suolaa pois ruoasta ja lisäämään sitä vain omaan annokseensa vaan laittoi aina koko ruokaan. Ja kun tarpeeksi valitin rupesi salaa laittamaan rasvaa ja suolaa ruokiin joita valmisti
Katsoppa tänä iltana 3.9.2009 TV1 klo 21.50 Voimala ohjelma.. Löytyisikö vastauksia esittämääsi kysymykseen?
HULLU RAKKAUS. VOIMALA tänään 9.3.09 klo 21.50.
Kirjoittanut: Carpe diem! 09.03.2009 - 17:30
Lainaus ohjelmaoppaaasta.
9.3.2009
Sotkeeko hullu rakkaus elämäsi? Viime viikolla ilmestyi psykologi Hannele Törrösen teos Hullu rakkaus (Wsoy 2009). Se on selviytymisopas kaikille, jotka ovat jääneet kiinni uuvuttavaan, elämänvoimaa ahmivaan suhteeseen. Vaikka järki huutaa apua, niin tunne pitää kiinni.
Hannele Törrösen mukaan raastavan suhteen takana on usein itseään toistava käsikirjoitus. Sen rehellinen tunnustaminen ja tukiminen on alku oman elämän hallinnalle.
Voimalassa hullusta rakkaudesta Hannele Törrösen kanssa keskustelevat ohjaaja Lauri Törhönen, Väestöliiton perhetoimintojen vs. johtaja, sosiologi Heli Vaaranen ja muusikko Timo Kiiskinen, jonka Chet Baker -tribuuttilevy ilmestyy 11.3.
Timo Kiiskinen on nimetty suomalaisen kaihomusiikin mestariksi. Hän sanoittaa ja säveltää intensiivistä musikkia, joka huokuu melankolista rakkautta
Googlaa > hannele törrönen <
Haku antaa laajemman kuvan hänestä ja hänen julkaisemista artikkeleista, sekä pitkäaikaisesta työskentelystä sosiaali -ja tervyeysalalla.
Olettaisin hänellä olevan "kosketuspintaa" ohjelmassa käsiteltävään aiheeseen.
Carpe diem!
Minä kieltäytyisin syömästä sen sörsseleitä. Kokkaa sulle ja lapsille omat ruoat, lämmitelköön ukkosi makkarahöttöä itselleen.