Oletko tilannut TVSHOPista mitään? Oliko tuote hyvä?
Kommentit (7)
Olin juuri rajatilakokoa ja tietty se oli sit liian pieni. Se ei pysynyt ylhäälläkään mut voi olla et johtui siitä että oli vähän pieni.
Ei valkaissut ja sain rakkoja suuhun.
Mistä lanka tuli neulajutun läpi ja sillä vaan tökittiin kankaaseen ja siitä syntyi selaista nukka juttua, se oli ihana. Tosin kovassa käytössä ne sitten yksitellen hajosivat eikä niitä enään vissiin mistään saa :(
Ite olen miettiny olisikos se ruoanvalmistus hässäkkä hyvä?
http://www.tvshop.com/FI/products/10566/204317
Mietin vain että uskaltaakohan tilata sieltä. Onkohan ihan kutta perkkaa?
Kun mä tilasin sieltä niin sieltä ei ilmoittu mitään että tuote on loppunut. Kun se tuli reilun kuukauden päästä olin jo unohtanut koko tilauksen. Tuotetta en tarvinnut enää joten palautin sen. Kuitinkin otin. Yli kuukauden päästä muistin alkaa kaipailemaan rahoja tililleni (lupaavat palauttaa 10-35vrk:n päästä) niin tvinssiltä sanottiin että paketti ei ole saapunut perille! Arvatkaa löysinkö sitä postin kuittia enää? En löytänyt ja toistasataa euroa meni sinne. Toki se oli mun asia säilyttää kuitti paremmin, mutta eipä siitä haittaakaan olisi jos Tvins toimisi nopeammin ettei ehdi unohtaa tilanneensa jotain tai ettei tarvitse säilyttää jotain kuittia viikkokaupalla.
Kerää roskat lattialta tehokkaasti, eikä tarvi aina kaivaa imuria esiin. Mukana tulleet pikkuharjat (auton tai sohvien putsaukseen) ei mielestäni toimi kunnolla, mutta itse harja on loistava. Helppo käyttää ja akku kestää hyvin. Hyvä vaihtoehto rikkaimurille.
tilasin sen pölypussittoman imurin(H2O VAC TURBO).johonka laitetaan vettä säiliöön.On muuten tosi hyvä imuri meidän allergia perheessä..vanha imuri vietiin varastoon autoimuriksi