Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko riski lähteä Kyprokselle alkuraskaudessa?

Vierailija
09.03.2009 |

Jos olen loman aikana rv 7, niin mitä voin syödä? Pitääkö olla tarkkana ruoan suhteen? Meillä on all inclusive Finnmatkojen 5 tähden hotellissa, uskaltaako niitä ruokia syödä huoletta? Uskaltaisitko itse?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvessä on raskasmetalleja paljon.

Siis eiko poroa saa syoda raskaana ollessa? Luulin, etta se laakari vaan liioitteli ja kuvitteli suomalaisten olevan jotain metsastaja-kerailijoita... ; ) Itse en kylla ole koskaan elamassani edes maistanut poroa, ei vaan ole tullut eteen edes ravintolassa. Hyva, etten ole, jos kerran ei raskaana ollessa saa oikeasti sita syoda.

Vierailija
22/22 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi lähteä siksi, että jokaisessa raskaudessani olen kärsinyt niin mittavasta pahoinvoinnista, että en sen takia pystyisi lähtemään minnekään. Myöhemmässä vaiheessa olen ollut ulkomaanmatkoilla joka raskaudessa, osittain jo työnikin takia. Olen ajatellut sen niin, että jos lähtee varhaisilla viikoilla niin silloin mahdollista keskenmenoa ei voida estää Suomessakaan. Enää puolenvälin jälkeen en lähtisi, siltä varalta, jos lapsi sattuisi syntymään hyvin ennenaikaisena niin on parempi olla kotimaassa. Puolenvälin jälkeen myös rasitus tuntuu pahemmin kuin silloin kun ei ole vielä painavaa mahaa kannettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme