Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä olen hörhö kun ostin kestovaippoja!

Vierailija
09.03.2009 |

Ajattelin kokeilla. Olen niiiiiiin kyllästynyt roskiin ja vaippojen raahaamiseen kaupasta. Ja tykkään pestä pyykkiä! Ei tää vaippailu hälle oikeestaan kuulu kun ei nytkään niitä vaihda!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja keverit pitää hulluna kun haisee kuulemma sen jälkeen kämppä kakalta ja hukun pyykkiin ku olen hankkinut tulevalle vauvalleni kestovaippoja. Mies sen sijaan (joka yleensä pitää mua hörhönä) on ollut ihan positiivisella mielellä kun kerroin että siinä voi luonnon lisäksi säästää rahaa=)

Vierailija
2/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku hänellä "kestovaippailukokemusta" rutkasti 70-luvulta. Yritin selittää että nykyään on kehitystä tapahtunut myös sillä saralla. En välita asenteista vaan kokeilen itse ja kadun vasta sitten jos ei suju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun pääsi jutusta kiinni niin nyt kun meillä on ollut jo kaksi kestovaippailijaa perheessä niin on suositellut niitä kavereidenkin lapsille koska ovat niin kätsyjä ja tulevat edulliseksi. Meille kolmas tulossa ja samat vaipat edelleen käytössä, eli aikamoinen säästö siihen verrattuna et oltais heitetty kertikset roskiin.

Vierailija
4/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestot ovat myrkyttömiä... Vai miksi luulette että ne kertisvaipat haisevat niin kaamealle...?

Vierailija
5/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli alusta asti aika innolla mukana. Ekan lapsen kohdalla oli alussa ehkä vähän laiskuutta havaittavissa, mutta kun vauhtiin päästiin niin ei osattu enää kertakäyttövaippoja käyttää :)

Nyt kun on toinen lapsi ja samat kertikset käytössä niin kylläpä ol halapaa rueta vaipattamaan lasta ;)

Vierailija
6/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on toinen lapsi ja samat kertikset käytössä niin kylläpä ol halapaa rueta vaipattamaan lasta ;)

[/quote]

Ei kai samat KERTIKSET..?? =)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän