Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä välissä käytte suihkussa?!

Vierailija
09.03.2009 |

En ehdi aamulla ennen lasten heräämisiä (n.6.00), päikkäreillä eri aikaan yms. Illalla mies liittyy mukaan "ahdisteleen"! Jotenkin olen turhautunut tähän sopivan hetken metsästykseen....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa..mulla 4 lasta. kun oli vain yksi pieni kävin niin että vauva oli sitterissä vieressä mukana, kun oi 2 pientä otin heidät matkasänkyyn suihkun ovelle mukaan. Nyt kun on 4, laitan isommat vahtimaan kolmosta viedoiden ääreen, ja neljännen jolla nyt kauhea kiipeilyvaihe menossa otan matkarattaisiin mukaan suihkuun.

Minulla mies ei tosin "ahdistele", tosin saunomme usein illalla kun kaikki nukkuu..ainoa paikka jossa voi "vapaasti" harrastaa seksiä tätä nykyä ;).

Vierailija
2/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä olen aina käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pärjäävätkö yksin? Mulla 6kk ja 3-v.....

Vierailija
4/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmät lapsista tulee suihkuun mukaan, jos joskus onnellisesti saan mennä suihkuun yksin niin silloin lapset leikkivät tai jo nukkuvat.

ota se 6kk sinne kylppäriin sitteriin ja käy suihkussa.

tai sano miehelles et käyt yksin suihkussa ja mies vahtii lapsia

Vierailija
5/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies joskus tulee mukaan "ahdistelemaan", mutta ei sillä raukalla ole siihen muuten sitäkään aikaa joten ahdistelkoot. Onpahan sitten ainakin puhtaat paikat. Suihku ja sauna iltaisin meilläkin ainoat paikat ilman lapsia (kun ne nukkuvat).

Vierailija
6/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk ikäinen menisi sitten sitterissä kylppärin lattialla.

Mulla vaan yksi lapsi, pitkään kävin lapsen ollessa sitterissä lkylppärin lattialla, mutta nyt on juuri sen ikäinen (reilu 1-v.), ettei enää ole sitteriä eikä voi hetkeksikään jättää yksin leikkimään. Ja tykkää kovasti suihkusta, joten tulisi sinne vaatteet päällä : ) Jos on pakko käydä, laitan lapsen sänkyyn (ei tykkää yhtään), joskus käydään yhdessä ja yleensä käyn vasta illalla.

Siis tuleeko miehesi illalla sinne suihkuun häiriköimään vai mitä tarkoitit? Mene sinne suihkuun illalla kun lapset ovat vielä hereillä. Saat mukavan tauon ja miehen on pakko ottaa vastuuta lapsista : )

Vierailija
7/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn suihkussa max 5 min. lapset 7 kk ja 3 v lekkivät silloin. kylppärin ovi on auki ja voin juosta heti katsomaan jos vauva alkaa itkemään tai jtn... en minä muutenkaan ole koko aikaa metrin säteellä vauvasta. muutamassa sekunnissa olen paikalla kuitenkin....

lapset voi varmaan jättää huoneeseen jossa ei ole ne pahimmat vaaranpaikat.

Vierailija
8/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli aina suihkuun mukaan ennen lapsia. Nyt koen suihkussa käynnin omaksi ajakseni ja haluan rentoutua, mies hyvin ymmärtää tämän.

Vierailija
9/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän katsoo lapsia sen aikaa kun olen suhkussa..

Vierailija
10/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muillakin säätöä...haluaisin sen suihkun olevan omaa aikaani.! Ja 5min ei riitä pitkän tukan pesuun! Kävin äsken...pienempi karjui sitterissä naama punaisena...isompi kiukutteli väsymystään alakerrassa...

Meillä suihkut ym ylhäällä, alhaalla kaikki oleskelu ja leikkitilat...

Ja isompi saattaa tulla useasti mukaan suihkuun.

Niin, ja se mies...! Huumorilla olen ottanut sen tilanteen. Ei sitä paljon muita hetkiä enää ole kun muo voisi ahdistella!

ap

Vierailija
11/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn heti kun olen saanut lapset pestyä ja puettua. Mulla on 2-vuotias ja 2 kk. PIenin menee tosiaan vaikka pyyhkeen päällä kylppärin lattialla. Meillä 2-vuotias menee vapaasti yläkerrassa suihkun ajan niin, että portaiden portti on kiinni. Kylppäri on siis yläkerrassa. Meillä on yläkerrassa vaan makuuhuoneet ja kylppäri, joten ei saa itselleen vahinkoa aiheutettua.

Pienempänä laitoin esikoisen pinnikseen istumaan lelujen kanssa.

Vierailija
12/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä moensti 1v2kk ikäinen siinä kun on pakko mennä suihkuun tai tehdä jotain muuta sellaista ettei voi koko ajan vahtia.

ilman vahdintaa ei voi olla hetkeäkään, on mukavassa iässä... kiipeilee ja putoilee yms.

isompi 3,5 v leikkii vaikka jollain "isompien" leluilla sen aikaa rauhassa tai katsoo videoo tai "lukee" kirjoja.

ylensä kyl menen suihkuun kun lapset on nukahtaneet. tai jos mies kotona niin mihin aikan vaan.

Vierailija
13/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin pysyy yksi lapsi sitteriin ja toinen tuolille istumaan sinne suihkuun mukaan,jos ei 3v voi esim leikkiä jollakin lelulla siinä suihkun oven läheisyydessä. Mulla on ainakin pikasuihkut ihan jo pelkästään vesilaskun pitämiseksi kurissa,viikonloppuisin sitten eri juttu kun mies on kotona,mutta yleensä käyn suihkussa ennen lapsen heräämistä.

Vierailija
14/14 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä suihkussa kaik tarkoitus ole tuntia olla? =D Meillä isompi kattelee telkkaa sen aikaa ja pieni on pinnasängyssä tai sitterissä... Jos sattuu hermostumaan ja huutaa muutaman minuutin niin ei se siihen kuole... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan