Ulkonäkö gallup
Oletko hoikka, normaali, ylipainoinen, pyörehkö? Oletko itseesi tyytyväinen?
Kommentit (20)
ylipainoinen ja olen asiasta kärsinyt henkisesti paljonkin. nyt olen kuitenkin huomannut että elämäsä on tärkeämpiäkin asioita. olen kuitenkin terve, reipas ja iloinen, enkä sairalloinen
pitkä ja muutenkin ruma. En ole missään asiassa itseeni tyytyväinen.
takamuksen ja reidet kun sais kiinteiksi niin olisin tyytyväinen. toi kiinteytys ei tapahdu sekunnissa, joten se on prosessina käynnissä jumppien ja treenauksen avulla.
174cm eli aika pitkä, mutta 70kg eli aika läski
En ole ihan tyytyväinen joskaan en murheen murtama.
pituus 171cm ja paino 78kg.
Lakkaisin ehkä pohtimasta painoani uimahallissa, juhliin lähtiessä jne. jos olisin n. 65kg painoinen.
"En ole täydellinen, minun täytyy siis olla täysin epäonnistunut"
BMI:si on 23 ja normaalialue on 19-24.
24 ylöspäin on _lievä_ lihavuus joka sun kohdalla alkaa 75 kilosta.
Vaatekokosi on kaiketi M eli MEDIUM = keskiverto.
Mä sanoisin että voit lopettaa ruikuttamisen.
enkä ole yhtään tyytyväinen. Selluliittia ei ole eli siitä olen iloinen. Mutta hoikempi haluaisin olla.
Ja harmittaa, että joskus kaksvitosena tuskailin sen kanssa, kun painoindeksi oli 20 eikä 19,5, kunnes sain kilpirauhastulehduksen, ja tuli vähän muut murheet.
Vyötärö saisi olla kiinteämpi. Saan usein kuulla olevani nätti ja viehättävä. Se ei kuitenkaan "auta". Pidän itseäni rumana, olen tyytymätön hampaisiini yms. En tiedä, miten tästä itseinhosta oikein pääsen eroon :-(
olen myös pitkä ja "harteikas", joten näytän melko hoikalta.
Selluliittia on ja ylimääräistä pehmeyttä hiukan, mutta se on vain mukavaa. Urheilin nuorempana paljon, mikä näkyy kropassa vieläkin.
Olen kroppaani oikein tyytyväinen yleensä, nyt raskauskiloja n. 14, mutta eiköhän ne siitä lähde synnytyksessä ja myöhemmin.
Tavoitteena taas 176, 68
168/60. Kaksi raskautta takana ja suhteellisen tiukalla ruokavaliolla ja kovalla treenillä olen saanut vartaloni jopa paremman näköiseksi kuin ennen raskauksia. Jos jotain pitäisi itsessään muuttaa, niin haluaisin paksummat hiukset, nyt kun ne ovat sellaiset ohuet ja liukkaat...
Pituus 169cm ja paino nyt 66kg, en ole tyytyväinen ja tavoitteena olis 60-62kg minkäverran painoin ennen raskauksia..lihastakin sais olla enemmän mutta eipä enää ehdi liikkua niin paljon kun ennen.
Raskauksien valissa (odotan kolmata) pituus/ paino aina ollut 179 cm/ 63 kg. Siihen kun taas paasisin kolmosen jalkeen, olisi todella tyytyvainen. Harrastan paljon iikuntaa, lahinna kuntosalia ja koiran kanssa pitkia lenkkeja paivittain.
Tisseja minulla ei ole lainkaan (ei edes AA-kuppi tayty : o), mutta en ole enaa tassa iassa jaksanut stressata asiasta yhtaan. Imetys on aina onnistunut hyvin. Kaytan vaan kunnolla topattuja liiveja. : )
painoindeksin mukaan. Ei kai muutaman kilon pudotuksesta haittaakaan olisi, mutta olen ihan tyytyväinen itseeni.
olen 179cm ja painan n 80kg (rv 19 meneillään).
Eli pikkuisen ylipainoa on, mutta olen itseesi tyytyväinen tällaisena. Minulla on ns naiselliset muodot - isohkot rinnat, kepea vuotärö ja pyöreä lantio.
Toki painoa voisi jossain vaiheessa vähän tiputtaa, mutta en ota siitä mitään stressiä.
Vyötäröllä on lasten myötä vähän ylimääräistä, muuten olen tyytyväinen.