Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kampaajat aina kysyvät, saako laittaa muotoilutuotteita? Siis sanooko joku, että ei saa?

Vierailija
09.03.2009 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsestä ainakin tuntuu että jos annan laittaa muotoilutuotteita, on pää aivan paskaisen tuntuinen kaikesta siitä lakasta, vahasta ja muotovaahdosta että mieluummin olen ilman kuin että pitää heti kampaajan jälkeen syöksyä hiusten pesulle.

eli yleensä sanon, kiitos ei

Vierailija
2/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä muotoilutuotteita kuin juhlissa, joten en halua niitä, koska likaavat vaan hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin voimakkaan hajuisia, vaikken allerginen olekaan

Vierailija
4/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kampaamossa se maksaakin vielä lisää, joten miksi maksaisin hiusteni tahmaamisesta?

Ei minun kampaukseni ja hiukseni tarvitse mitään ihme tököttejä, juhliin saatan joskus laittaa jos juhlakampaus sitä vaatii

Vierailija
5/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon harvoin antanut luvan. Varsinkin permiksen jälkeen kiellän, kun ei saa sitä tököttiä sitten pestä illalla pois. Enkä käytä minäkään kuin korkeintaan juhliin mennessä, harvoin silloinkaan.

Vierailija
6/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sanon ettei saa laittaa, hiuslakan suihkuttelu voi aiheuttaa ties minkä oksentelukohtauksen ja voimakashajuiset tuotteet ärsyttävät muuten.

Vierailija
7/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että joku voi olla allerginen tuotteille. Mutta jos kampaaja on juuri laittanut päähän värin (kuten minulla viimeksi), niin ei se muotovaahto siitä tököttimeressä enää paljon paina. :)

ap

Vierailija
8/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla jotain erikoisia kampauksia kun yksinkertainen toimii parhaiten? En pidä yhtään kampauksista jotka vaativat paljon aineita ja/tai laittamista että näyttävät hyvältä. Itse pidän hiuksistani yksinkertaisella kampauksella eniten, näyttää aina hyvälle vaikka en jaksaisi aamulla edes niitä juuri harjata :P

T:yksi aiemmista vastaajista

Vierailija
9/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää että päähän sotketaan jotain "tahnoja", ja koska en niitä muutenkaan koskaan käytä niin mieluummin tulen kampaajaltakin ilman.

Vierailija
10/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saakin olla vähän sekainen. Mutta tietysti on oleellista, että hiukset ovat hyväkuntoiset ja malli lärviin sopiva. Itse en pidä epäluonnollisen näköiseksi värjätyistä hiuksita, enkä tökötillä laitetuista. Itselläni kivoin on rennolle ponnarille laitettu tukka, josta saakin irrota muutama haituva. Mutta hiukseni ovat luonnostaan aika tummat, hyväkuntoiset (koska en käytä silikonishampoita enkä tököttejä) ja pidän ne riittävän lyhyinä, joten ponnari ei ns. hiirenhäntä.

Vierailija
11/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon harvoin antanut luvan. Varsinkin permiksen jälkeen kiellän, kun ei saa sitä tököttiä sitten pestä illalla pois. Enkä käytä minäkään kuin korkeintaan juhliin mennessä, harvoin silloinkaan.

Vierailija
12/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pakettihintaa, vaan kaikesta on eri hinnat hinnastossa, niin silloin laskutetaan muotoilutuotteistakin.

Ja ilman muuta minulle laitetaan aina. Hiukset eivät pysy mitenkään hyvin, jos ei laita mitään. Ihan naurattaa tämä termi "tökötti", jota täällä käytetään. Käyttävätkö kaikki muut vastaajat kosmetiikasta vain shampoota ja hammastahnaa??

Vierailija
13/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isommissa kampaamoissa joka tökötti on lisäeuroja ja siis lisää hintaa.

Vierailija
14/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin hiukset näyttävät hyvältä ilman muotoilumöhnääkin. Minulla taas on litteät, liukkaat ja ohuet hiukset, jotka ilman möhnää liimautuvat heti kuivuttuaan pitkin päätä miten sattuu. Siis minulla ei ole kampausta LAINKAAN ilman muotoilutuotetta, leikkauksesta viis - hiukset vaan ovat sellaiset. Inhoan kemikaaleja, mutta vielä enemmän inhoan hiuksiani au naturel :D

Vierailija
15/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tämän jäykän piikkisuoran ja itsepäisen karvoituksen saisi johonkin malliin, on ihan pakko laittaa jotain. Kotona kuljeksin monesti laittamatta hiuksia, mutta jos meinaa olla säikyttelemättä ihmisiä, niin pikkasen muotovaahtoa, föönaus ja vahaa tarvitaan.

Vierailija
16/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yleensä värjään hiukset itse ja mies leikkaa (yksinkertainen polkkatukka).

Silloin kun käyn kampaajalla, on kyseessä yleensä juhlkampaus, jolloin tietenkin "tököttejä" saatetaan laittaa.

Mutta jos joskus menen vain leikkauttamaan hiukseni kampaajalle niin en todellakaan huoli "tököttejä", koska niistä veloitetaan ylimääräistä. Samasta syystä pesen hiukset itse ennen kampaajalle menoa ja värjäänkin ne itse.

Enkä ole mitenkään köyhä, mutta en vain halua maksaa asioista, jotka ovat mielestäni turhia. Sitäpaitsi hiusten pesu kampaajalla on vielä epämukavaakin, paljon kivempi käydä itse suihkussa.

Vierailija
17/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laitettiin jotain hiuksiin jätettävää hoitosuihketta. Mutta mulla onkin paksut, pitkät ja suorat hiukset ja niihin ei tarvitse kuin joskus ihan hipaisu lakkaa. Sekään ei kuitenkaan ole välttämätöntä, eikä ole sitä kampaajatkaan suihkineet. Siis olisin kyllä antanut laittaa, jos olisivat kysyneet :).

Vierailija
18/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergioiden takia. Tai nykyään ei tarvitse enää sanoa, kampaaja muistaa eikä kysy. Ankeaa kyllä, tukka aina littana.

Vierailija
19/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka käynkin kampaajalla edelleen sen max. 2 kertaa vuodessa, eli eihän ne mitkään muotoilutuotteet paljon paina - mä kun en käytä niitä edes kotona ollenkaan.

mun hiustyyppini vaan on muutenkin sellainen, että oli miten purkin kyljessä luvattu double extra strong, holds even 48 hours tms. niin eipä se puolta tuntia pidempään tässä tukassa auta mitään, oli mikä tahansa muotoilutuote kyseessä. siksi en anna enää laittaa, kun turhaa hiusten sotkemista se on kuitenkin. Eikä tämä nyt tarkoita sitä, ettäkö mun hiukseni olisi aina rumasti, ainakin omasta mielestäni ne ovat kyllä useinkin oikein kauniisti, mutta ne asettuvat niin luonnostaan.

Vierailija
20/28 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta sivellä muotovaahtoa hiusten pintaan ja olettaa, että kuontalo nousee sillä itsestään ilmavaksi. (En tiedä teetkö sinä näin, tämä oli vain esimerkki.)

Kyllä oikuttelevankin tukan saa kuosiin, kun leikkauttaa siihen toimivan mallin ja opettelee käyttämään tuotteita oikein. Esim. minulla on paksu ja raskas tukka, joka olisi tasaisesti leikattuna aivan kauhea, roikkuva pehko. Mutta kun hiuksia keventää ja leikkaa riittävän reippaasti kerroksittain, ne asettuvat oikeille paikoilleen paljon helpommin.

Käytän myös muotoilutuotteita ja kiharrinta, koska niillä saan hiukset taipumaan sinne minne haluan. Jos en tekisi mitään, hiukset kääntyisivät miten sattuu (esim. takaa oikealle). Muotoiluvahalla taas saan hiusten pinnan kuriin - muuten pintakerros lähtee "lentoon". Lakalla tietenkin viimeistelen kokonaisuuden.