Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiraperheet! Miten paljon koiranne ulkoilevat päivässä?

Vierailija
09.03.2009 |

Meillä on 2 alle 2-v lasta, eli koirien ulkoilutus on toistaiseksi vähentynyt väkisin. Kuinka paljon seurakoiranne (ei siis esim. metsästys- tai muuten vaan ulkokoirat) ulkoilevat päivässä ajallisesti sekä matkallisesti, ja kuinka moneen kertaan käytte ulkona?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira käy ulkona klo 8 viedessäni eskoisen esikouluun,seuraavaksi klo 12 tehdään hieman pidempi lenkki,sitten klo 16 ja illalla vielä klo 20..

Vierailija
2/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkki ei ole mitenkään pitkä (välttämättä),mutta on aina vapaana eli kirmailee paikasta toiseen sellaisella niityllä,meillä on kultsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kunnioitettavaa!

Minä en tuollaiseen pysty. Meillä koira käy ulkona 3 kertaa päivässä. Pihalle pääsisi ylsin, mutta eipä siellä viihdy ilman seuraa.

Lenkit menevät suunnilleen näin:

aamulla pissalenkki klo 7-9. Noin 15 minuuttia.

Päivällä vähän pidempi lenkki . n 30 minuuttia.

Illalla 30 min -1h.

Meillä on onneksi noita lenkittäjiä, kun lapset jo pystyvät myös kulkemaan koiran kanssa, joten itse en käy edes joka päivä.

Joskus koira saa olla aika pienillä lenkeillä, kun elämä vaan on vlillä ihan hirveän kiireistä, mutta sitten taas välillä joku meistä innostuu tkemään tosi pitkiä lenkkejä, kuten minä nyt. Näin keväisin iskee se kuntoiluvaihde ja talvet ja pimeät on niitä vähän rauhallisiempia aikoja.

Ymmärrän kyllä, että pienten lasten kanssa koira on välillä tosi rasite, mutta toisaalta asenteestahan tämäkin on suurimmaksi osaksi kiinni.

Vierailija
4/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden aikaan ulos (2 tuntia) -lapset mukana

kuuden aikaan ulos kunnon lenkille 1½-2 tuntia (minä+koira)

Kymmeneltä pika pissitys 15 minuuttia -mies

yht. noin 6 tuntia/päivä (4 kertaa)

Lapet meilä 2 ja 2*2 vuotiaat

Vierailija
5/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira saa paljon liikuntaa / ulkoilua.

Aamulla 7-8 aikaan käy tarpeilla tuossa aivan lähistöllä, parin minuutin juttu.

Ekana koulusta kotiin tuleva käyttää koiran pissalla.

17 aikoihin minä käyn koiran kanssa 1-2t lenkin,josta ainakin puolet koira on vapaana metsässä tai koirapuistossa

21-22 aikoihin käyn vielä vartin mutkan koiran kanssa.

LISÄKSI 3 pvänä viikossa koira pääsee miehen mukana pariksi tunniksi metsään, siellä koira juoksee itsensä aina aivan kuittiin.

Vierailija
6/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit tyttö käyttää pissalenkillä kun tulee koulusta. Illalla noin tunnin lenkki, paitsi kiirepäivinä saattaa jäädä puoleenkin tuntiin. Viikonloppusin enemmän ja silloin saa usein mellestää vapaana jossain (mökillä, anoppilassa tms)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi