Mun sympatiat ovat edelleen Tuire Mikkosen puolella
Kommentit (33)
ja että Nina ei ollut ensimmäinen vastoinkäyminen Mikkosten liitossa.
Eniten mua vain ärsyttää toi kaksinaimoraali! Nostetaan itsensä kansakunnan kaapin päälle ja ollaan kuitenkin aika suhteellisen surkeita esimerkkejä.
Itse en, enkä todellakaan lähde säälimään ketään.
Kukaan meistä ei voi tietää minkälaista elämää ko. pari on elänyt ja onko se koskaan ollut onnellista.
vanhempaa, petettya vaimoa. Ei pajon saalia heru miehelle ja sen puolta nuoremmalle uudelle rakkaalle! Oonkohan ma jotenkin yksinkertainen?
Ei kai se Tuirekaan nyt ihan satavuotias ole...
Mutta kai tuo Nina vahan nuorempi on Tuirea.
Tätä termiä käytti poika isästään jo huomattavasti aikaisemmin.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/789536?mikkonen_timo_t.a
tunnen ja sympatiat on "vanhan" perheen puolella. Erossa ei sinänsä mittän vikaa, mutta mite Timo sen hoiti... HUH!
Eniten mua vain ärsyttää toi kaksinaimoraali! Nostetaan itsensä kansakunnan kaapin päälle ja ollaan kuitenkin aika suhteellisen surkeita esimerkkejä.
Sitä nyt sattuu, että avioliitto ei enää toimi ja rakastuu toiseen, en sitä tuomitse. Mutta on aika paksua sen jälkeen nostaa itsensä joksikin perinteisen ydinperhemallin ja avioliittoinstituution mannekiiniksi ja kansan moraalinvartijaksi.
Kyllä on paksua.
Kerrankos se avioliitto loppuu. Mutta aika huonosti hra Mikkonen eroasian hoiti. Muistatteko, millaisen ryöpytyksen vanhanen sai kun erosi muutaman kuukauden tuttavuudesta tekstiviestillä? Mikkonen erosi muutaman vuosikymmenen vaimosta TEKSTIVIESTILLÄ!
Hyvä juttu. Ei suomalaiset kuitenkaan ihan mitä tahansa katso ja usko.
Tuliskohan musta kuuluisa jos alkaisin haukua ja parjata kaikkia telkkarissa. Sehän olis vähän kuin stanp up-komiikkaa.
Kas, kun kukaan ei ole nyt tullut ilmoittautumaan.
Ja kuinka paljon onkaan naisia ja äitejä, jotka tekevät työtä yhteiseksi hyväksi ja sitten ukko ottaa ja lähtee jonkun nuoremman hempukan mukaan, perustaa uuden perheen ja on sitä mieltä, että on kylän suurin ja paras sonni.