Mun sympatiat ovat edelleen Tuire Mikkosen puolella
Kommentit (33)
Niinhän siinä tais käydä et hyväsuskosta kotiäitiä vedettiin alta kölin.
Nyt vetoavat siihen, että isän kuuluisuuden takia lasten on totuttava julkisuuteen. No, eipä ole näitä TTA:n aikuisia lapsia julkisuudessa näkynyt.
Mutta sen muistan kuinka vanhin poika haukkui isäänsä eron jälkeen ja ilmeisesti molemmat aikuiset lapset katkaisivat välit tähän. Sekin jo kertoo paljon siitä millainen ihminen tämä TTA on.
Onnea Tuirelle, elää varmaan parempaa elämää!
Tuire Mikkonen on aivan eri sarjasta kuin tämä variksen äänellä raakkuva Nina.
Lisäksi sillä on aina niin vittuuntunut ilme kasvoillaan. Ei ulospäin vaikuta onnelliselta.
että mitä mieltä Mikkoset ovat pettämisestä ; )
Olisikin oiva kysymys Mikkosille!
Jos avoliitto on rintamakarkuruutta niin taitaa sitten avioliiton rikkominen lähennellä jo maanpetosta. Vai mitenhän se Mikkosten logiikalla menee.
Tuirea vedettiin ihan alta lipan silloin aikoinaan. On varmaan mukavaa katsoa näitä ohjelmia sitten ex-miehestään.
Ja sitäpaitsi Tuirellehan taisi jäädä se hieno ja kallis talo, eli ei todellakaan tyhjän päälle jäänyt. Aikuiset lapsetki olevat nähtävästi nykyään ihan sovinnossa isänsä kanssa.
Ihme juttu kaivella vuosien takaisia asioita.
Minä en ainakaan koe heidän viestiään kovin vakuuttavaksi. Tämä "juttu", joka taisi olla Tuire Mikkoselle henkilökohtainen tragedia, kertoo kovasti Mikkosten arvoista ja moraalista. Niin ja siitä kotiäitiyden arvostamisesta.
Lisäksi muistan lukeneeni, että Tuirelle ei kovin paljon erossa jäänyt. Nainen oli tehnyt palkatta työtä yhteiselle firmalle, eikä sitä huomioitu mitenkään.
Ja sitäpaitsi Tuirellehan taisi jäädä se hieno ja kallis talo, eli ei todellakaan tyhjän päälle jäänyt. Aikuiset lapsetki olevat nähtävästi nykyään ihan sovinnossa isänsä kanssa.
Ihme juttu kaivella vuosien takaisia asioita.
Ihan meni arvot vessanpöntöstä alas Mikkosella, kun ekan aviolittonsa lopetti ja samoin nuorikki-Ninalla. Mutta voihan TTA vaihtaa taas muutaman vuoden kuluttua... Lapset edellisestä ja Tuire ovat sen verran fiksuja, etteivät asioistaan niin hirveesti huutele. Satun nyt tuntemaan yhden heistä ja hän on häpeissään ja surullinen. Olisi aina kiva, kun tuollaisessa uhossa muistettaisiin läheisiä myös sieltä "entisestä" elämästä.
Muistaako joku tarkemmin? Siinä oli jotain sellaista että TA ja Tuire viettivät edellisenä iltana jotain vuosipäivää. Olisiko ollut 20 v. tai jotain naimisiin menosta tai kihlajaisista. TA toi vielä jotain erityistä "muistojen juomaa". jota olivat silloin ensimmäisenä merkkipäivänä nauttineet.
TA lähti aamulla töihin / työmatkalle ja soitti matkalta, että tämä nyt oli tässä. Ei siis voinut sanoa kasvotusten.
Lisäksi TA oli perheelle luvannut, että ei enää perheen / vaimon luottamusta petä, kun aikaisemmin oli ollut jotain juttuja.
Muistanko oikein? Minulle tämä heidän tarinansa jäi mieleeni siksikin niin hyvin, että omassa liitossani oli aikamoinen kriisi samoihin aikoihin. Koin Tuiren kohtalotoverikseni.
Vapaaehtoisesti Timo TA ei olisi vuosia kotona olleelle vaimolleen mitään antanut :(
Muistaako joku tarkemmin? Siinä oli jotain sellaista että TA ja Tuire viettivät edellisenä iltana jotain vuosipäivää. Olisiko ollut 20 v. tai jotain naimisiin menosta tai kihlajaisista. TA toi vielä jotain erityistä "muistojen juomaa". jota olivat silloin ensimmäisenä merkkipäivänä nauttineet.
TA lähti aamulla töihin / työmatkalle ja soitti matkalta, että tämä nyt oli tässä. Ei siis voinut sanoa kasvotusten.
Lisäksi TA oli perheelle luvannut, että ei enää perheen / vaimon luottamusta petä, kun aikaisemmin oli ollut jotain juttuja.
Jotakuinkin näin meni, mutta eihän se mitään kun ihana Nina on jo hoidettu ja uusi perhe suunnitteilla...Eli äijä on pelkuri, joka ei uskaltanut kohdata vaimoaan kasvotusten kertoakseen tän pikkujutun "mä olen löytänyt toisen ja lähden menee". Joo arvot tosi kohdallaan, lapset oli onneksi äitinsä tukena. Ja ei se nyt mielipaha lapsilla sillä mene ohi, että on jo vanha juttu... Pöh, mitä kaksinaismoralismaia ja tekopyhyyttä, mutta sehän onkin Mikkosen ihannemaan Usa:n tapa...
Muistanko oikein? Minulle tämä heidän tarinansa jäi mieleeni siksikin niin hyvin, että omassa liitossani oli aikamoinen kriisi samoihin aikoihin. Koin Tuiren kohtalotoverikseni.
Ilmaiseksi hän ei sitä toki saanut vaan lunasti ex-miehensä talosta ulos. Normaalin osituksen kautta omaisuus jaettiin, siinä ei vain käsittääkseni huomioitu Tuiren palkatta firmalle tekemää työtä ( jos oikein muistan niin tulkittiin hänen työskennelleen ruokapalkalla ).
tuskin kukaan pettää hyvässä ja toimivassa suhteessa tai halua elää huonossa pakkoliitossa.
Ehkäpä, Nina toi sen pakoreitin pois huonosta toimimattomasta liitosta?
Meistähän oikeasti kukaan ei voi tietää mikä on totuus.
Ikävä kyllä tämän uusimman reality ohjelman pääsankareiden sanomaa vesittää minun silmissäni se, miten aikoinaan Tuire Mikkonen tuli kohdelluksi.
Kotiäiti ja yhteisen yrityksen eteen töitä tehnyt ihminen jätettiin lehdellä soittelemaan. Missä oli kotiäitiyden kunnioitus silloin?
Näen vain kaksi hiukan tekopyhää ja tyrkkyä ihmistä.
Kyllä kai sarjaan löytyisi ihan oikeitakin, kiinnostavia ihmisiä joilla olisi sanottavaa. Useimmat sellaiset eivät kuitenkaan halua telkkariin mennä vaan tekevät työnsä jossain ihan muualla.