Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko hahmottaa miltä joku meikkiä käyttävä ihminen näyttää meikittä? onko kaunis jne?

Vierailija
08.03.2009 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin jos joku on erityisen taitavasti meikattu niin tulee mieleen että tuohan näyttäisi ihan tavikselta ilman meikkiä.

Mieheni kerran ihmetteli kuinka kummallinen meikki ystävälläni on. Mä ihmettelin että mitä ihmettä mies tarkoittaa kun ystävällä ei ollut silloin meikkiä (yleensä on). Mies sitten selitti että onko se muka nyt nättiä että laittaa mustaa hirveästi silmien ympärille kuin pandakarhulla ja huulet ihan vaaleiksi. Mies ei veinannut uskoa että tuon näköinen ystäväni on luonnostaan (vähän zombie-look) kun yleensä on tosi kaunis ja hehkeä. Ja mies ei ollut edes huomannut että normaalisti pakkelia on ystävälläni ihan runsaasti. :)

Vierailija
2/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi puolituttu oli tilanteessa jossa oli pakko ottaa meikki pois, ja se parkui ettei halua, kun kukaan ei voi ymmärtääkään miten pahalta hän näyttää ilman meikkiä - ja minä olin aina luullut ettei se ihminen käytä meikkiä ollenkaan. Olen selvästikin ihan pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen osaavani. Kasvojen luustosta sen näkee. Korkeat poskipäät, melko voimakas leuka, suora otsa, symmetriset kasvot, ynnä sitten pitkät silmäripset, sopusuhtaiset huulet...Kaikki nämä näkyy meikin altakin.

Vierailija
4/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni käytän aika paljon meikkiä, mutta teen todella työtä sen eteen, että vain "ehostaisin" enkä muuttaisi kovin ulkonäköäni. Jopa useat vieraammatkin ihmiset tunnistavat kaukaa lenkkipolulla (siis jossa juoksen meikittä). Käytän päivittäin kevyesti meikkivoidetta peittämään pieniä virheitä, valokynää, puuteria, poskipunaa, rajausta silmissä, ripsaria ja jotain huulikiiltoa tai melko läpikuultavaa punaa. Kulmat pidän nypittyinä ja värjättyinä, joten niihin en aamuisin koske. Kaunis en ole, mutta sellanen ihan tavallinen. Itse en koe, että ulkonäössäni olisi muutettavaa.

Vierailija
5/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin kaunis miestennielijä on oikeasti ilman meikkiä ruma..

Mutta yksi tuttavani hämmästytti olemalla ilman meikkiä VIELÄ kauniimpi! Meikissäkin upea..

Vierailija
6/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein nämä huolitelluimmat ja meikatuimmat on niitä, jotka ei ole mitenkään erikoisen näköisiä meikittä. Sen olen huomannut. Meikkaamisessa mä en tykkää tästä nykytyylistä, jossa "maalataan" ne kasvot niin, että kaikki naiset on vähän saman näköisiä. Sellaisia muovinukkemaisia :(

Oikeesti kauniit ihmiset käyttää yleensä tosi vähän meikkiä (tai ei lainkaan) ja se meikki on luonnollisen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi