Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiddy turvaistuimista kokemusta?!

Vierailija
08.03.2009 |

Hei!

Olisi kiva kuulla Kiddyn turvaistumista käyttökokemuksia. Meillä istuinten hankinta ajankohtaista, ja olen pitkällisten pohdintojen, vertailujen ja testien selailujen jälkeen päätymässä Kiddy discoveryyn ja Kiddy comfortiin. Istuimet ovat tulossa 5- ja 2-vuotiaille. Lähinnä mietityttää tuo turvapalkki tuossa comfort mallissa, että onko kätevä. Myös kankaan laatu sekä istuinten koko. Harmi kun ei missään pääse näkemään livenä.... mutta auttakeehan te =)

Kaikenlaiset käyttökokemukset ja huomiot ovat tervetulleita!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te aikaisemmat vastailijat, kiinnostaa mistä olette ostaneet istuimet? Ollaan myös ajateltu tuota Kiddy Infinity Pro:ta kaukalon jälkeen pojalle, mutta ainakaan pääkaupunkiseudun liikkeissä ei tuota istuinta tunnu olevan. Ehdottomasti täytyisi ensin kokeilla kuinka mahtuu autoon ja miltä tuo palkki tuntuu.

Vierailija
2/4 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tytöllä kiddyn infinity pro istuin ja ollaan tykätty kovasti ja niin on tyttökin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kans pojalle tuollaisen Kiddy Infinity Pron kun sai hyvät arvostelut -autoliitolta muistaakseni. Se on tarkoitettu 9-18kg, eli ei ihan se, mitä sinä meinasit. Mutta tämä ainakin tosi hyvän oloinen, hyvä kangas ja se palkki erityisesti tuntuu turvalliselta!

Vierailija
4/4 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken tulin istuinostoksilta ja siellä kokeilimme tuota comfort-istuinta! Olin jo päättänyt ostaa Britaxin multi-techin mut sit myyjä alkoi tästä istuimesta puhumaan ja sekoitti mun pään täysin!! MRRRR! Istuin vaikutti kyllä tosi hyvältä ja lapsi siinä viihtyi, mutta mulla vaan on niin takaraivoon iskostettu et pitäis olla selkä menosuuntaan.. Tätä istuinta ei kuitenkaan kuulemma voi verrata niihin malleihin sillä kyseessä aivan uudenlainen palkki-systeemi tai jotain! Myynnissä näitä istuimia on ainakin tampereella Vauvapopissa ja heillä myös nettikauppa eli sieltä tilaaminen mahdollista! Kirjoitelkaa toki kaikki muutkin istuimesta jotain tietävät kokemuksia, huomenna pitäis päätös tehdä! :)