Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluat/halusit tietää odotettavan lapsen sukupuolen?

Vierailija
07.03.2009 |

Minä halusin tietää ehdottomasti odotettavan lapsen sukupuolen. Mulla oli vahva näkemys siitä, että saan varmasti yhtä sukupuolta olevia lapsia, joten olin jotenkin koko ikäni visioinut lapseni kyseiseen sukupuoleen. Kun sitten ultrassa kuulin, että odotankin vallan toista sukupuolta sain aikaa tottua ajatukseen. Syntyvälle lapselle oli ainoastaan hänelle tarkoitettu nimi (ei toisen sukupuolen nimeä lainkaan mietittynä) ja hän oli jo syntyessään niin rakas kuin olla taitaa. Luulen, että mun kannalta tämä ratkaisu oli paras mahdollinen eli että sain tottua ajatukseen jo kauan ennen lapsen syntymää.

Tulevan toisen lapseni sukupuolta en sen sijaan halua tietää etukäteen. Se on ihan yhdentekevää. Kumpi tahansa käy :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkia vauvatavaroita kun tietää kummalle ostaa.

Vierailija
2/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas en halua tietää sitä etukäteen! Ja oikeastaan samasta syystä kuin ap. Siis en ikinä osannut kuvitella itselleni kuin toista sukupuolta olevia lapsia ja jos jo raskausaikana olisin saanut tietää että tulossa onkin sitä toista sukupuolta, niin takuulla olisin koko loppuraskauden vaivannut päätäni että osaanko ollenkaan olla äiti sille lapselle! Nyt kun "pommi" tipahti vasta synnytyssalissa, alkushokin jälkeen huomasin etten voisi mitenkään rakastaa lastani enempää. Aika nopeesti olin hulluna lapseeni! Toki tiesin jo etukäteen että niin tulisi käymään, mutta nyt koin sen "reaaliaikaisena". Eikä tarvinnut etukäteen vakuutella itselle että kyllä mä pystyn siihen, kyllä mä pystyn siihen...

(Ja pahoittelen jos joku vetää herneet nenään kirjoitustyylistäni...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en luota ultraan niin paljoa, että sen perusteella olisin tavaroita ostellut :)

molemmat kelpaa ja varauduttukin henkisestikin siihen, ettei ultrassa "luvattua" välttämättä tule.

Vierailija
4/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIsaksi kakkosen kayttamat vaunut ovat TODELLA pinkit ja tyttomaiset (olimme varmoja nimittain, ettei kolmosta hankita : D ), joten halusin tietaa, tarviiko lahtea vaunuostoksille. Ja taytyyhan sita...

Lisaksi taalla Irlannissa katilo kyselee aina heti lapsen synnyttya hanen nimeaan lapsilisia varten rekisterointiin. Taalla pidettaisiin todella kummallisena ja epailyttavana nimen pitamista salaisuutena. Nimi "kuuluu" ilmoittaa heti tekstareissa painon ja pituuden lisaksi koko maailmalle samantien... Joten nimen valintaa varten on hyva tietaa sukupuoli etukateen. Toki pitaa myos vahan katsella sen vauvan naamaakin, etta sopiiko valittu nimi sittenkaan... : )

Vierailija
5/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIsaksi kakkosen kayttamat vaunut ovat TODELLA pinkit ja tyttomaiset (olimme varmoja nimittain, ettei kolmosta hankita : D ), joten halusin tietaa, tarviiko lahtea vaunuostoksille. Ja taytyyhan sita...

Lisaksi taalla Irlannissa katilo kyselee aina heti lapsen synnyttya hanen nimeaan lapsilisia varten rekisterointiin. Taalla pidettaisiin todella kummallisena ja epailyttavana nimen pitamista salaisuutena. Nimi "kuuluu" ilmoittaa heti tekstareissa painon ja pituuden lisaksi koko maailmalle samantien... Joten nimen valintaa varten on hyva tietaa sukupuoli etukateen. Toki pitaa myos vahan katsella sen vauvan naamaakin, etta sopiiko valittu nimi sittenkaan... : )

Vierailija
6/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin "tyttö-olo"! ja uteliaisuus voitti!! :) jos nyt poika sattuu kuitenkin tulemaan, niin ei hällä ole kun yks nätti mekko...... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä