Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nansokin käyttää lapsimallia naisten vaatteissa. Ärsyttävää! Ks.
Kommentit (4)
ja myös nuorille nättejä
itse olen ostellut paljon nanso vaatteita, ovat mukavia päällä, kestävät pesua ja käyttöä ja ovat just suomalaiselle vartalolle sopivaa mallia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että heitä luullaan vähintään 10 vuotta nuoremmiksi. 30-vuotiaita luullaan teiniäideiksi jne jne jne......
Eikö nuo kuvat kenellekään muulle tuo mieleen lapsip*rnoa???? Tulee oikein likainen olo. Tuon ikäiselle ei minusta sovi edes meikkaaminen, saati seksikkäät poseeraukset.
t. tiukkismamma?
Alue: Aihe vapaa
Mun mielestä hyvä veto Nansolta. Tuo luo sitä mielikuvaa että kys. vaatteet sopii nuorillekin. Nythän imago on aiemmin ollut hieman mummomainen...