Apua, voinko olla raskaana???
Minulla on viime keväänä asennettu hormonikierukka. Kuukautiset ovat olleet hyvin niukkoja, epämääräistä tiputtelua, viimeiset pari erityisen niukkoja.
Nyt tuntui kuin vauva olisi potkaissut mahassa =O Joskus aiemminkin on ehkä hieman tuntunut siltä. Muita oireita ei ole, tai ehkä rinnat vähän arat. Mutta eivät sillä tavalla turvonneet, niin kuin viime raskaudessa. Minulla on siis jo yksi lapsi. Viimeksi minulla alkoi raskauspahoinvointikin hyvin nopeasti, nyt ei ole ollut. Tai en tiedä, jos oikein tarkasti mietin, on ollut vähän kuvotusta, mutta ei kummempaa.
Mies arveli, että potku oli vain "makkara" mahassa, siis tämänpäiväinen tai eilinen ateria... Mitä mieltä olette? Joo, olen hullu ja vainoharhainen, kun mietin tällaisia.
Pitäisikö lähettää mies hakemaan raskaustestiä nyt heti?
Kommentit (6)
yhden tapauksen tiedän, joka on tullut raskaaksi vaikka on ollut kierukka! Ja eikös raskaus olisi jo aika pitkällä jos potkut tuntuu? Luusisi että olisi jotain muitakin oireita. Vaikea nyt varmaksi kuitenkaan mitään sanoa.
Jos potkut jo tuntuu niin kyllä sen pitäisi jo näkyä,riippuu tietenkin kuinka iso olet!
Toinen arvasi aika alkuraskaudesta oireista. Toinen sen sijaan aika nolosti meni epämääräisten alavatsakipujen vuoksi gynelle, jossa lääkäri totesi raskauden... Hänellä oli jo raskaus edennyt yli puolivälin.
Tee ap raskaustesti, jos arvelluttaa!
vielä lisää urbaanilegendoja?
Mäkin muuten tunnen potkuja aina välillä enkä 110% varmasti ole raskaana. Ne on pieruja vaan ap. :D
Veikkaa jotain.