Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi toimii, muu ei

Vierailija
06.03.2009 |

Onko muita pariskuntia, joilla seksi on lähes täydellistä, mutta muutoin kumppani on todella ärsyttävä tai suorastaa v*ttumainen? Meillä seksi on siis hyvää ja sitä on usein, mutta muu arki ihan täyttä suorittamista. Minä en jaksa mieheni juttuja ja hän kyllästyy minuun. Ilman hyvää seksiä olisimme jo varmaankin eronneet.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa olen asiaa ihmetellytkin, kun ystäväni kertoo minulle avioliitostaan, joka on ihan järkyttävää riitelyä ja toinen toisensa väheksymistä. Mutta kun heillä on sängyssä niin täydellistä.

Voi kerro, miten sen teette! Minä menen ihan lukkoon, jos meillä on erimielisyyksiä. Olisi hyvä saada vähän vinkkiä, mitä te siellä sängyssä puuhaatte niin ihanaa, että se voittaa kaikki riidat.

nimimerkki

Tiedosta kiitollinen

Onko muita pariskuntia, joilla seksi on lähes täydellistä, mutta muutoin kumppani on todella ärsyttävä tai suorastaa v*ttumainen? Meillä seksi on siis hyvää ja sitä on usein, mutta muu arki ihan täyttä suorittamista. Minä en jaksa mieheni juttuja ja hän kyllästyy minuun. Ilman hyvää seksiä olisimme jo varmaankin eronneet.

Vierailija
2/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan telkkarissa pyöri sellainen mainos, että Edam-juusto on kuin aviomies: tietää aina etukäteen mitä saa.

Mielestäni tämä puree myös meidän seksielämään. Me molemmat tiedämme, että saamme hyvää seksiä, joten siihen viitsi myös ryhtyä. Riitelyä emme suinkaan kuittaa seksillä, vaan sama vääntö jatkuu myös seksisession jälkeen. En tiedä, miten tuo seksi nyt vaan luistaa ja maistuu, mutta näin on.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kunpa pääsisi katsomaan teidän sessioitanne. Eikäkun ihan totta, musta on ihanaa, että pariskunta synkkaa sängyssä niin hyvin kuin mitä kerrot. Olisi taatusti meillä muilla oppimista.

Vaan miten siis saatte ne sängyn ulkopuoliset ajat toimimaan, ilman että olette kuin taistelukukot? Minä en osaa antaa muuta neuvoa, kuin että minä yritän kohdella miestäni niin kuin haluaisin hänenkin kohtelevan minua, eli en halua tölviä tai haukkua häntä (vaikka joskus voisi olla syytäkin, hah - niinkuin kai hänkin ajattelee minusta). Se ei vain tunnu kivalta.

Mutta hei - meillä ei todellakaan ole sänkypuuhissa mitään hohtoa, joten tasan ei käy onnen lahjat!

Vierailija
4/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä olette ja kauanko olette olleet naimisissa?

Vierailija
5/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin hyvyyttä en osaa selittää. Hullulta tuntuu. Kamalaa riitelyä ja vittuilua, mutta sängyssä taivaallista.

ap.

Vierailija
6/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkielämä toimii.. Mies on mukava, huumorintajuinen, hyvä isä, meillä on ihan kivaa yhdessä, emme riitele juurikaan.

Mutta seksi.. EVVK.. En syty hänestä ollenkaan..

Onneksi löysin ihanan rakastajan, jonka kanssa seksi on taivaallista!

Vierailija
7/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen ihanan rakastajan löysit. Ei silti, että haluaisin viedä hänet sinulta enkä siihen varmaan pystyisikään, mutta samaa olen minäkin miettinyt, että hyvä rakastaja voisi olla ratkaisu meidänlaiseen pulmaan.

Mutta mites me ratkaistaan tuo ap:n pulma? Melkeinpä on muuten vaikeampi kuin meidän sittenkin.

Vierailija
8/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän se ratkaisu on kaikkiin pulmiin että hakee rusinan sieltä toisen täältä. hehheh aikusiet ihimiset..

Vierailija
9/13 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:sta löysin.. ihan "vahingossa".. Laitoin viattoman meilin eräälle miehelle ja siitä se lähti.. aivan uskomaton tarina! Varattuja olemme kumpikin..

Hänen kanssaan tunnen itseni Tosi Naiseksi. Ennen en edes tiennyt, että seksi voi olla sellaista ;-)

Pikkuhiljaa on alkanut itää ajatus yhteisestä elämästä hänen kanssaan, mutta monta on mutkaa matkassa ennen sitä.. Jos se nyt yleensä koskaan toteutuu..

Vierailija
10/13 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saatte mutkat oiottua. Kahdeksikon huomautus muuten toi mieleeni, etten usko monenkaan meidän naisista edes kuvittelevan saatika haaveilevan toisesta miehestä, ennen kuin olemme todella huomanneet, että kotoa sitä lämpöä ei saa. Siinä mielessä kai olemme erilaisia miehiin nähden, joilla syynä (kai?) saattaa olla myös metsästysvietti.

Sorry ap - menee nyt vähän aiheestasi sivuun! Sinulle en vieläkään osaa sanoa muuta kuin että vaikkapa yhdessä miehesi kanssa päätätte puhua ja kohdella toinen toistanne kunnioittavasti. Alkuun tuo voi tietenkin tuntua teennäiseltä, mutta mitäs, jos siihen vaikka tottuisikin? Voisi sitä ainakin yrittää, jooko?

Vierailija
11/13 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteiseloa takana 20 vuotta ja seksi on todella taivaallista. Hän on ehdottomasti paras rakastaja mitä kuvitella saattaa ja sytyn hänestä aina, vaikka 5 kertaa päivässä. Mutta arkielämä on yhtä vittuilua ja valittamista. Mikään ei ole koskaan hyvin yms. Mutta mä en ota sitä itteeni. Jotenkin muutamia vuosia sitten päätin, etten anna miehen sanojen ja käytöksen vaikuttaa mitenkään itseeni. Aloin myös välttämään sitä, että alentuisin samaan hänen kanssaan. Jotenkin olen alkanut huomata, ettei se mies olekaan välttämättä niin paska vaikka valittaakin kokoajan. Hän on hyvä isä, rehellinen, uskollinen, tajuttoman hyvännäköinen ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Mun ei tarvitse esittää mitään. Ja sitten vielä plussana tuo taivaallinen seksi. Joten kyllä tässä varmaan toimeen tullaan. sitä paitsi kun on riitoja, on myös tunteita.

Nautintoja Ap:lle, äläkä ota sitä muuta liian vakavasti!

Vierailija
12/13 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kun mun suusta toi ap:n teksti, meillä kanssa yhteiselo jatkuvaa vääntämistä, tapellaan milloin mistäkin, riidat paisuu pikku asioista. Molemmat tosi tulisia luonteita yms. Mutta seksi, aah aivan taivaallista! ja sitä harjoitetaankin paljon :D

Vierailija
13/13 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin mutta mies ei......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän