Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuet merinovillalapaset

06.03.2009 |

Mistähän löytäsi ohuet merinovillaneuloksesta valmistetut lapaset. Ruskovillalla näkyis olevan jotkut, mutta niissä on silkkivuoret. Haluaisin ihan yksinkertaisesta neuloksesta valmistetut. Meidän pojalla on melkoisen pulleat nyrkit ja tavallinen lapanen ei millään mahdu hanskan sisään ja välikausihanskakin tarttis ensi alkuun lapasen sisäänsä lämmittämään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillalla näkyis olevan jotkut, mutta niissä on silkkivuoret.

Ei välttämättä, jos ostaa värillisinä (punaisina tai sinisinä), niin niisä ei muistaakseni ole silkkivuorta.

Vierailija
2/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ruskovillan silkkivuori on todella ohut ja muutenkin nuo Ruskovillan lapaset ovat ohuimmat mihin minä olen törmännyt. Silkkivuori on todella mukava ihoa vasten. Hinta on melko korkea, kurkkaa huuto.netistä olisiko siellä myynnissä (meilläkin olisi tuolla kaapissa jotkin pieneksi jääneet, mutta enpä taida ehtiä tähän hätään niitä etsimään :) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikausihanskakin tarttis ensi alkuun lapasen sisäänsä lämmittämään.

Niin minä olen tehnyt enkä ole koskaan käyttänyt lapasta rukkasten sisässä vaan tarpeen mukaan vaihtanut lämpimään rukkasen käteen. Jonathan tähtirukkaset on aika leveitä, joten niiden alle mahtuu varmaan lapanenkin. Tavalliset Jonathan rukkaset teddyvuorella taas on aika lämpimät, joten niillä pärjää aika kovilla pakkasilla ilman lapasta välissä.

Vierailija
4/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollaiset ohuet merinovillaiset lapaset ilman vuorta, ovat Joha-merkkiset ja tilattu syksyllä Tinyzonesta.

Vierailija
5/6 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talvihanskoina käytössä Reiman minitecit ja lassien hanskat, joissa tuo vetoketju on sivussa. Nää on mun mielestä helpoin pukea tommoselle pienelle, niin saa sen peukalonkin aseteltua paikoilleen jotenkin. Näissä ei vaan tuo vuori ole mitenkään älyttömän lämmin ja siksi lapaset ois tarpeen. Enää tässä vaiheessa en viiti rueta uusia talvihanskoja ostamaan. Totta, että välikausi hanskoihin ei välttämättä tarvii siirtyä niin aikasin, että tarttis lapasia alle. Mut varmaan tuossa keväällä kun siirrytään välikausiasusteisiin, menee homma niin että aamuisin ja iltaisin on vielä niin kylmä että välikausiasu tarvii välikerroksen alleen samoten hanskat ja päivällä pärjää ilmankin kun lämpötila nousee. Hoitoon viedessä ois kätevä tarvittaessa ne lapaset sujauttaa alle ja jos tulee kuuma niin ottaa ne sitten pois. Noi minitecin toppahanskat menee kyllä varmasti pitkälle kevääseen kun tuo toppaus niissä on aika olematon. Mut siis lapaset edelleen etsinnässä. Huutiksessa ei näkynyt olevan ruskovillan sopivia myynnissä, joten pitää harkita uusia.

Vierailija
6/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kypärälakki valkoisina. Ostin juuri tytölleni isommat, joten nuo joutaisivat kiertoon. Olleet kahdella ja käytönjälkeä on, mutta ehjät.

Jos kiinnostaa niin laita viestiä

pianiino74@luukku.com