Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein pillu.....

Vierailija
06.03.2009 |

..pitää pestä. Muija käy pesemässä värkkiään parin tunnin välein. Ei varmaan ole niin tiheää tarvetta. Luulen, että hän vaan haluaa sormettaa itseään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pimputin siis homehtua? Olen pesaissut pimperoistani vedellä vartin välein. Nyt pelkään, että sieltä alkaa kasvaa jotain saatanoita tai vihtahousuja. Voiko siis persvakoni pian kuhista kärpäsistä ja jostain muista hyönteisistä? Kerran, kun saksin pimppikarvoja, niin lattialle tippui mustia pitkiä murusia. Voivatko nämä olla juuri sitä em. hometta? Kaipaan tosiystävän tai lääkärin pikaista vastausta. N34

Vierailija
22/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:10"]

Voiko pimputin siis homehtua? Olen pesaissut pimperoistani vedellä vartin välein. Nyt pelkään, että sieltä alkaa kasvaa jotain saatanoita tai vihtahousuja. Voiko siis persvakoni pian kuhista kärpäsistä ja jostain muista hyönteisistä? Kerran, kun saksin pimppikarvoja, niin lattialle tippui mustia pitkiä murusia. Voivatko nämä olla juuri sitä em. hometta? Kaipaan tosiystävän tai lääkärin pikaista vastausta. N34

[/quote]

Ihan sama juttu täällä. Apuvaaa!!! Nyt lääkäri tai pimpsanpesuexpertti/pilluhygienisti paikalle kertomaan vastauksia. Kuhisee niin perhanasti alakerrassa ja haisee homeelle. En kestä enää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 05:15"]

Tiedättekös edes sitäkään että jos sitä pesee eikä HYVIN kuivaa niin siinä märässähän ne bakteerit sitte oikein kuhisee!

Eihän se kuiva talokaan mihinkään homehdu,kosteuttahan sekin vaatii

[/quote]

No voihan vittu, kun en ole tajunnut tuotakaan

Vierailija
24/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2009 klo 15:53"]

..pitää pestä. Muija käy pesemässä värkkiään parin tunnin välein. Ei varmaan ole niin tiheää tarvetta. Luulen, että hän vaan haluaa sormettaa itseään.

[/quote]

Pakko olla koukussa tuohon asiaan.

Vierailija
25/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että vit.n voip vetää päähän asti. Täytyyhän se silloin näyttää kauniilta ja puhtaalta. Kun on kaikkien nähtävillä. Ihan pitää ulospäin näyttää hyvältä. Että pesulle siitä kaikki haisuperseet.

Vierailija
26/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, tässä eränaisen vinkki: pillu kannattaa pestä hiekalla.

Hiekka on erittäin luonnollinen, tehokas ja ekologinen tapa puhdistaa pimpero. Kaikki epäpuhtaudet lähtee hiekanmurusten mukana pillun limakalvojen luonnollista, suojaavaa bakteerikantaa vahingoittamatta. Kolme hiekkapesukertaa päivässä pitää kovassakin käytössä olleen spermaviemäri- ja kuukautispimpin puhtaana ja raikkaana!

Partiolaisillekin hiekan käyttäminen pesuaineena on ollut tuttua jo vuosisatoja.

Lähde: Perse

Vierailija
27/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi