Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Pidempään yrittäneiden maaliskuu***

06.03.2009 |

Linkki edelliseen pinoon [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Kirjotuttaa nyt kun alkoi taas piinaviikko. Miten te muut, piinailetteko enää? Mä en yleisesti ottaen piinaile, mut sit tulee tällasia jaksoja, kun toivoo tavallista enemmän... Varsinkin jos sitten ilmaantuu oudompia oireita, kuten täällä eilisestä lähtien tuntunut kiristystä, nipistelyä ja nyt tänä aamuna jomottaa kohtua. Pahoinvointia on ollut myös. Menkkojen pitäs alkaa vasta viikon päästä... Yritän hillitä toivomista, mutta vaikeaa on.

Mitäs muille kuuluu?

Groove kp 19/24-26

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iusin oireet. Ei kai täti ole vieläkään tullut? Toivotaan että pysyy poissa.

Minä juu itse tikuttelin oviksen, ei edes tarjottu mitään ovisultraa, ihmettelen kyllä. Oishan sitä ite voinu vaatia sen, mutta katotaan nyt jos sitten seur. kierrossa (jota toivottavasti ei tule). Tylsääkin tylsempää vielä reilu viikko.

Näin taas viime yönä unta että olin raskaana (huokaus).

eewokki kp 22/32-34

Vierailija
22/35 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iusille kuuluu?

Entäs Rizza? Miten kestät odotella testipäivää?

Minä en kestä tätä piinaviikkoa kun masentaa jo valmiiksi. Ei mitään oireita.

Missähän vois olla vika, jos kerran ovulaatio tapahtuu, siittiöt ovat hyviä, ja pupuilut ajoitettu oikein, hormonit ok, eikä sittenkään tärppää? Toivon ettei ainakaan munanjohtimet ole tukossa, siinä tutkimuksessa en ole vielä päässyt käymään. Sehän se sitten ratkaisisi kaiken.

eewokki kp 25/32-34 (ehkä 30 tässä ekassa clomikierrossa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tässä pinossa hiljasta...

Mä täällä edelleen tosiaan oon samassa tilanteessa ku pari päivää sitten... eli 3 päivää tullut pientä tiputteluvuotoa, ihan pikkuhuosusiteellä pärjänny ja oon aika varma että kuukautisethan sieltä tulee... eli jos näin n, ne clomit ei o auttanu, en oo ovuloinu ja mun kiero on yli 40 päivää... ja voi pee!!! eli nyt kai kp 43/ ja jotain. No päätin et jos viikonlopun aikana ei tapahdu mitään niin marssin alkuviikosta apteekkiin ja testaan vaikka jotenki pelottaa tehdä se testi, ku en haluu sitä negaa jälleen näkyviin... oireita ei oo, muutaku hiukan mahan turvotusta! Tällä hetkellä oon niin sekasin noista kiertopäivistäki, ku jos clomit toimis, ni mun kierto ois ollu maksimissaan se 35 ( ku laski viim. pilleristä 7-12 päivää ovulaatioon +14) huoh! Tulipas taas vuodatettua!

eewokki: koita jaksaa siellä piinailla, vaikka tiiän joo tuskaa varmaan on :) ku ajatukset on kumminki asiassa vaikka yrittää muuta (näin ainaki mulla)... pidän peukkuja täällä pystyssä sulle ja muillekki piinailijoille!

Vierailija
24/35 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtyi uuteen kiertoon :(((

Vierailija
25/35 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on niin p-stä. Taidan tulla perästä uuteen kiertoon viimeistään ensi viikon lopulla. Ei minkäänlaisia oireita. Paitsi eilen hermostutti kaikki asiat eli tätihän se siellä jo kolkuttelee. Testatakaan ei vielä voi. Olen jo tavallaan siirtynyt haaveilemaan tammivauvasta -10 kun tänä vuonna ei enää ehdi millään.

Ei enää yhtään jaksais tätä oviksen kyttäämistä, pakkoseksiä ja piinailua, mutta ei uskalla jättää yrittämättä yhtään kiertoa. Toivottavasti yritys joskus palkitaan.

Aurinkoista kevättä!

eewokki kp 27/ehkä n. 30 tässä kierrossa

Vierailija
26/35 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi inhottavaa kun tollasen piinailun ja odotusten nousun jälkeen täti tuleekin!

Mä en oo ehtiny moneen päivään kirjottamaan, mutta meillekin se täti pahalainen porhalsi viime viikolla. Eli ovis oli vaan myöhästynyt ja sen takia kierto veny 40 päivään. Nyt onkin mielenkiintoista alkaa metsästää ovista tässä kierrossa..jos joku osaa antaa vinkkejä otan innolla vastaan, miten kierto menee. Pitäisikö palautua siihen normaaliin 30päivään vai mitenkä..?

Voimia kaikille siskoille, toivotaan että kevätaurinko saisi ihmeitä aikaan ja toisi plussatuulia mukanaan =)

inkeri yk mikä lie, kuka niitä jaksaa laskea.kp 4/30-40

Vierailija
27/35 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltä piristää kun aurinko paistaa, ja olen ensi viikon lomalla! Mahtavaa!

Tänne tosiaan voivat kirjoitella kaikki pidempään (valitettavasti) yrittäneet. Senpä takia mielialat on yleensä enemmän alakuloisia kuin riemukkaita, mutta kyllä ilonpilkahduksia tännekin mahtuu.

Valitettavasti inkerin kiertojen pituuteen en osaa sanoa mitään. Kierrot kun voi olla eri ihmisillä mitä sattuu ja heitellä kk:sta toiseen. Mutta tosiaan oviksen ajankohdasta voi jotain ennustaa, eli siitä n. 14 pv pitäis alkaa menkat.

Itellä on nyt kp 31 ja oletetusta ovispäivästä laskien nyt ois 14. päivä, ehkä.

Asiasta toiseen, täytyy tännekin hehkuttaa että olen pitkästä aikaa saanut itteeni niskasta kiinni ja alkanut liikkua/laihduttaa. Herkuttelut vähemmälle ja lisää salilla rehkimistä. Ja kas, 2 kg on jo lähtenyt! Mulla oli painoindeksi normaalin ylärajalla. Tarkoitus ois n. 5 kg keventää. Kumpa en alkais lipsumaan...

eewokki yk 11, kp 31/???

Vierailija
28/35 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevät saa aina ihmeitä aikaan, jaksaa alottaa kaikkee uutta ja on muutenkin reippaampi ja iloisempi mieli =)

Oisko kellään muita iloisia uutisia?? Entä eewokki, voisko sulla olla raskaus alkanut? Pidetään peukkuja!

Vierailija
29/35 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä olisi kanssa yksi pidempään yrittänyt.

kp 31 / 28-31 . Selvästi taas kuukautiset alkamassa.. ja testi negaa..

Miten ihmeessä tätä kestää..aina samaa..

Voimahali kaikille samassa tilanteessa oleville! :)

Vierailija
30/35 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tänne pidempään yrittäneiden pinoon ei oo kiva kenenkään liittyä... Itellä alkaa usko hiipua ku mitään ei tapahdu... eli tosiaan miten tätä kestää... mutta kummasti vaan. oon yrittänyt laittaa asian taka-alalle, mutta aika huonoin menestyksin, ku clomeja tälläki viikolla oon syönyt! Soitin gynelle ja pääsin ens viikolla ultaraamaan, et tapahtuuko mitään mun munasarjoissa :D

Mites Eewokki? jännään sun puolesta täällä! Ja stemppiä painonpudotukseen, kevät tuo kummasti lisää jaksamista!

Harmillisia Inkeri ni pitkät kierrot... mulla on llu laidasta laitaan 33-60... et kiva siinä sitte joka kuukaus miettiä... miks se täytyyki olla näin hankalaa!

No, mutta voimahali myös täältä kaikille ja kivaa kevättä! toivttavasti aurinko tuo paljon plussia .))

Vierailija
31/35 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tänne voi kertoa elämää suuremmat uutiset, kun tutuille ei vielä voi:

Selvä plussa tuli tänään apteekin testiin!!! IIIIIK! Olin ihan varma että nega räpsähtää, mut pakko se on uskoa, oon sitä tikkua tänään jo varmaan 100 krt ihmetellyt. Miehen yllätin myös täysin, se tiedusteli ootko taas testannu kun räpelsin vessassa niin kauan, narrasin että en vielä - ja kohta vetäsin sitten tikun taskusta sen silmien eteen! Kyllä sekin ne viivat heti näki ja tajus...

Tarkoitus oli testata vasta huomenna, mutta en malttanut odottaa.

Eihän tätä tiedä miten tarina päättyy kun 2 varhaista km:a olen saanut kokea. Pelko on jo hiipinyt mieleen, kun gynekin sanoi että pco:laisilla on suurempi riski. Plussa on kuitenkin kaiken alku joten yritän nyt iloita siitä!

Sydämestäni toivon teille muillekin konkareille tätä suurta ihmettä! Palailen varmaan vielä asiaan kunhan olen selvinnyt alkushokista eikä kädet enää tärise näin paljon...

eewokki jolla tänään ois kp 33 ja yk nro 11 tai 12

Vierailija
32/35 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, onneksi olkoon eewokki!!! :) :)

Minulla tänään pp 17 ja jo maanantaista asti on yrittänyt pientä tuhrua tulla. Ensimmäinen IVF-hoito siis kyseessä. Tiistaina sain kolmeen erimerkkiseen testiin vaalean viivan, mutta raskausoireet alkoivat heiketä ja eilen testasin virallisena testipäivänä puhtaan negan. :( Eli alkio oli yrittänyt kiinnittyä, mutta ei sitten onnistunutkaan...Lugesteronin lopetin eilen ja odottelen menkkojen alkamista. Nyt sitten minun pitää pitää yksi luomukierto välissä, että saadaan kaikki hormoonit elimistöstä pois ja toukokuussa olisi sitten lääkkeellinen PAS eli pakastusalkion siirto.

Oikein paljon plussatuulia teille kaikille!

Rizza, pp 17, yk 35

Vierailija
33/35 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kovasti onnea ja jarrusukkia pikkuiselle matkaan!

Vierailija
34/35 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joihinkin aiempiin pinoihin kirjoitellut muutamaan otteeseen, enkä sinänsä tunne väkeä täältä. Nyt tekee kuitenkin mieli päivittää tilannetta, sillä ensimmäistä kertaa alkaa ottaa koville tämän asian kanssa.

Meille tulee vuosi yritystä täyteen alkavalla viikolla. Ikää minulla on 27-vuotta (mies 25). Olemme jo päässeet lapsettomuustukimuksiin ja käyneet ensimmäisessä tapaamisessa siihen liittyen. Tänään kuukautiset taas alkoivat, joten huomenissa soittelen polille ja sovin ajan seuraaviin kokeisiin. Mies toimittaa oman näytteensä niin ikään alkuviikosta.

Olen kuvitellut pystyväni suhtautumaan tähän kevyesti siihen saakka, kun meissä varsinaisesti todetaan jotain vikaa - siis jos todetaan. Tänään ystävän vauvan ristiäisissä kuitenkin tuli yllättäen itku silmään. Vauva on ollut toiveissani jo niin pitkään... Useampi ystäväni on samassa ajassa ehtineet tehdä kaksi lasta. Olen ymmärtänyt miestäni, joka minua reilun vuoden nuorempana ei ole halunnut hätiköidän asian suhteen. Nyt vain tuntuu niin epäreilulta. Toisaalta olen asian suhteen turta. En uskalla ajatella loppuun saakka sitä mahdollisuutta, ettemme saisi lapsia lainkaan. Ja tietysti on turhan aikaista sitä miettiäkään... Ensimmäiset itkut on kuitenkin asian vuoksi nyt itketty.

Onnea matkaan kaikille, toivottavasti moni täällä pääsee pian siirtymään iloisempiin pinoihin!

Vierailija
35/35 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille onnitteluista! Ehdinpä vielä viestitellä tähän maaliskuun pinoon. Toivon teille muillekin nopeaa plussaamista, ettei tartte tässä pinossa kauaa roikkua.

Harmin paikka Rizza. Voin kuvitella että pettymys oli suuri. Ei voi muuta kuin toivottaa onnea uuteen siirtoon. Ystävälläni onnistui vasta 5. kerta, mutta nytpä hänellä onkin kaksoset ja kolmas "luomulapsi" tuloillaan!

Ihmettelen tätä omaa tilannettani vielä vähän aikaa ennenkuin uskallan mihinkään odottajiin liittyä. Varovaisella asenteella mennään päivä kerrallaan.

Heh, eilen sattui sellaista mitä ei ole ikinä käynyt... eli nukahdin leffateatterissa kesken lasten animaation! Toissapäivänä vetäsin päikkärit sohvalla. Eli aikas väsynyt olen, johtuneeko sitten tästä pikku kyytiläisestä.

Mukavaa keväänjatkoa kaikille ja uskokaa siihen että plussa vielä tulee!

eewokki