Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkoista ja tuhruttelusta?

26.09.2006 |

Onko kenelläkään koskaan ollut sellaisia menkkoja ettei kunnon vuotoa ole tullut ollenkaan, pelkkää tuhrua vain? Voiko niitä silloin laskea menkoiksi, lähteekö elimistössä uusi kierto käyntiin?

Minulla on ollut pitkät kierrot (40-50) jotka ovat heitelleet ja tässä kierrossa tuhruttelu alkoi paljon ennen kun menkkoja odotin, jo kp30. Tänään on viides päivä kun tuhruttaa, onkohan nämä menkat? Raskaustestin tein eilen ja se näytti negaa tosin en edes tiedä olisiko liian aikaista testata kun en tiedä missä mennään kierron kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittymisvuotoa... eli testailepa parin viikon päästä uudelleen, jos ei menkkoja ala kuulua. Jos sulla normaalisti pitkä kierto, tämähän vois olla se tärppäävin hetki...

Vierailija
2/2 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkat myös melkein aina pelkkää tuhrua! Se on ihmeitten ihme jos edes saan lusikallisen kirkasta verta havaittua...

Ja näin on ollu sitten viimeiset kaks vuotta. Joskus ennen pillereita, siis 15 vuotta sitten, mun menkat oli ihan normaalit.

Ja kyl mä ovuloin, tai ainakin kerran olen siinä onnistunut, kun yksi km takana, et mielenkiinnolla katsellaan miten käy kun nyt menossa vasta toinen kierto km jälkeen.

Ja joka kerta kun asiaa oon lääkärissä kummastellu, niin aina on sanottu, et ihan normaalia, ihan normaalia... No nyt alkaa mun päälle riittää se ihan normaalia hokema vaan sovittiin lääkärin kans, et jos 2kk sisällä en raskaudu/saa kunnon menkkoja alkaa keltarauhashormooni kuuri.( Mulle tullu nyt myös välivuotoja, mitkä kielii just tuon hormoonin vähyydestä!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla