Voiko Jouni Hynysen ja Timo T.A. Mikkosen julkisuutta verrata toisiinsa?
Kommentit (23)
Hynynen on ehkä tehnyt jotain merkittävää tullessaan julkkikseksi toisin kuin jutun toinen osapuoli.
Mites esim. Mikkosen kolmas jo aikuinen poika, onko paljon näkynyt mediassa ?
Eli hyvin pysyy tuntemattomana jos haluaa.
Entäs Arja Korisevan tai Kari Tapion lapset ? Onko tuttuja ? Nina Mikkonen on kaikkitietävä idiootti, joka ei osaa väitellä eikä argumentoida.
Mutta Mikkosen pariskunta aiheuttaa kylmiä väreitä. Nykyään pelkkä Nina Mikkosen ääni riittää kauhun väristyksiä.
t: Nina Mikkonen
Jouni Hynynen fiksumpi ja vaikka musiikki ei olekaan ihan mun makuun, paitsi jotkin biisit, niin sanoitukset ovat hyviä ja niistä kuulee että on ajatellaan oikeasti laajalta kannalta asioita, toisin kuin Timo T.A kuvottava Mikkonen!
Ja juu kysykää keneltä vaan alle 30 vuotiailta, niin Hynynen on tunnetumpi. Mikkoset ovat ihan karseita. Voi lapsiraukkoja. Toivon, että heidän telkkaohjelmansa ei saa jatkoa. Itse pysyn kyseisestä ohjelmasta hyvin kaukana.
erityisasiantuntija, suuri nero, komistus ja reservin majuri, hän on myös superlahjakas musiikintekijä... toissa jouluksi heidän perheeltään ilmestyi kenties kaikkien aikojen tunnelmallisin joululevy jossa erityisesti on mieleeni jäänyt herkkä balladi "Mummo-kulta", jonka esittivät Timo T.A ja lapset... toivottavasti Ari "Paska" Peltonen soittaa sen tänään mielen seisauttavassa ohjelmassaan "Paskalista" radio helsingissä klo.15-16...
Vai sitä mieltä on rouva valtakunnankotirouva Mikkonen...
No ei voi verrata Hynysen ja TTA:n julkisuutta ei.
Kas kun Hynynen on ihan oikeasti lahjakas ja menestynyt muusikko, itse pidän kotimaisten parhaimpiin kuuluvina,
ja siihen homman taas kuuluu julkisuus.
Hynynen on toki värikkään mediahahmonsa vuoksi ollut tapetilla muustakin, esim kirjoituksistaan (mitkä on paljon hauskempia kuin TTA:n kyhäelmät) ja esim Äijät ohjelmassa jne.
Mutta fiksuna miehenä Hynynen ei ole lastansa tuonne mediasirkukseen tuonut, ja pitää muistaa sekin että Hynysen oikea kotipersoona ei ole varmastikaan aivan niin kärjistetty ja värikäs.
No mitä taas tekee mikkoset? Väen väkisin koittaa tunkea julkisuuteen kaikkissa kissanristiäisissä ja tekemällä tikusta asiaa. Sammunut tv:n tusinatoimittaja joka epätoivoisena koittaa vielä hakea sitä valokeilaa.
Ja nyt jopa lapset uhrataan mielihyvin tämän mediasirkuksen alttarille vaikka niin ollaan olevinaan täydellistä perhettä lasten parhaaksi.
Ja TTA ainakin taitaa elää itsekin jo siinä mediakeisarimaailmassa niin syvällä että luulee oikeasti olevansa joku merkittäväkin henkilö tässä maassa.
Ja on varmaan propaganda uoponnut hyvin kotona muihinkin.
Mua etoo oikeastaan ihan tollanen toiminta, ja muutenkin nuo Mikkoset ei kyllä sytytä mua henkilökohtaisesti yhtään,
niiden jutut on täysin idiootteja, ja varsinkin sen isännän naama jo saa vitutuksenväreet kulkemaan selkäpiitä pitkin...
Eli vaikka kotiäiti olenkin, niin paljon mieluummin kuuntelen kyllä Hynysen laulantaa kuin Mikkosten paasaamista.
Ehkä voisi olla hyvä Mikkostekin kuunnella parit Hynysen sanoitukset ajatuksella läpi...
olen alle 30 ja kysymys kuuluu: kuka ***** on Timo TA???? Hynysen nyt tietää kaikki. Joten ei voi verrata, ei..
Timppa TA on jotain ihmeellistä, mitä ei tavallisella ihmisjärjellä voi ymmärtää... se on jotain Martti Servon, Herman Göringin ja Hammaskeijun väliltä... osa ei usko että TTA voi olla edes totta... mutta telkkarissa se silloin tällöin nähdään... ehkä hän on viides Teletappi TiiTaaTaa...
Olet ymmärtänyt erinomaisen hyvin T.T.A:n charmikkuuden ja selvästi musiikkimakusi on sieltä kultivoituneemmasta päästä. Suomi kaipaa kaltaisiamme naisia enemmän.
Tuo paskalista ehdotus oli hyvä, koska en itsekään jaksaisi laskea päiviä seuraavaan joulunalusaikaan, kun voin taas hyvällä omallatunnolla luukuttaa mummo-kultaa.
täältä voit lukea tarkemmin (jos uskallat) lisää kovaa "faktaa", saattaapi olla todennäköisesti jopa legendan itsensä kirjoittamaa:
http://www.seiska.fi/timota/uusi_eturi.html
olen alle 30 ja kysymys kuuluu: kuka ***** on Timo TA???? Hynysen nyt tietää kaikki. Joten ei voi verrata, ei..
Mietin että onko rouvalla häiriö vakavampi?
Säästäkää lapsenne bliiiiis.
Itse olen 21-vuotias ja kyllä Hynynen on minulle tunnetumpi. T.A on aina säännöllisesti ollut julkisuudessa niin kauan kuin jaksan muistaa, mutta kun yritän muistella miksi hän on tunnettu, niin enpä kyllä edes tiedä sitä. Eikä niin paljoa kiinnosta että vaivautuisin ottamaan selvää.
herättääkö Hynynen vielä yli kahdenkymmenenkin vuoden kuluttua näin voimakkaita tunteita?? Hah, Timo on legenda :DDD
Timppaa en näe legendana joka jää elämään.
Mutta siis ne lapset, säästäkää heidät. Jooko.
ja jos ei se asia b-julkkiksen muijaa miellytä, niin se on voi voi!
Huono äiti vie lapsensa julkisuuteen.
.
että tänään kuultaisiin "Mummo-kulta" :-)
Kun taas Timo T.A on ihan syntyjään idiootti.