Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voin löytää tuntemattomassa paikassa oleilevan henkilön tiedot?

Vierailija
05.03.2009 |

Haluaisin tietää erään henkilön asuinkunnan ja tarkistaa onko entinen puh.nro vielä voimassa. Viesteihin ei vastaa... Netistä ei löydy mitään. Haluaisin tietää onko tyyppi vielä hengissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestitelly? Jos vastaa, on hengissä,jos puhelin on päällä muttei vastaa, on ollut ainakin lähiaikoina hengissä, eikä halua kanssasi olla tekemisissä.

Vierailija
2/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraatista saa tietoja (saattaa maksaa vähän).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen saanut viestin viimeksi siitä numerosta viime kesänä johon en vastannut. Toki tiedän että vois kokeilla soittaa. En haluaisi soittaa numeroon vaan saada muuta kautta tietoa. Kyseessä vanha tuttavuus, joka tuli vain mieleen, eikä sitä suhdetta ole tarkoitus lämmitellä. Olen vain huolissani siitä tyypistä, on melko yksinäinen ja saattaa olla itsetuhoinen... Siksi mietin onko enää hengissäkään.

-ap-

Vierailija
4/6 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tehdä ja soittaa siihen numeroon mikä minulla on. Jos ei tietoja saa kerta mistään. Noin vuosi-pari sitten henkilön tiedot oli saatavilla sms:llä. Nyt ei. Mieheni ei pidä ajatuksesta että olen tämän miespuolisen henkilön kanssa missään tekemisissä, siksi en ole soitellut enkä tekstannut. Minua huolettaa tämän henkilön kohtalo, mutta en haluaisi kuitenkaan pahoittaa mieheni mieltä...

-ap-

Vierailija
5/6 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huoli hirmuisen kova ole tietenkään, koska ei juuri olla tekemisissäkään, mut tulipahan mieleen et olis kiva tietää mitä tyypille kuuluu. Ja siksi ei olla tekemisissä koska mies ei tykkää et kaveeraan tän tyypin kanssa enkä halua tehdä sitä salassa. Jonkunasteinen huoli on kuitenkin olemassa jatkuvasti henkilön suhteen. Oikeasti.

Tiedän että on sitä ihmisillä isompiakin murheita... :)

-ap-

Vierailija
6/6 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedot nimen ja esim. syntymävuoden perusteella ELLEI tietojen luovuttamista ole kielletty kuten minä tein kun "stalkkeri" ei jättänyt rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi