Asumisoikeusasuntonumerot nyt 113900-jotain, 10 v sitten 28800
Saako noin suurilla numeroilla mitään tarjouksia vai paljonkin tarjouksia pääkaupunkiseudulla? Vanhaa numeroahan ei enää saa käyttää asunnon saamiseen kun on yhden kerran saanut asunnon sillä numerolla.
Kommentit (8)
Suuri osa aso-asujista muuttaa muutaman vuoden asumisen jälkeen omistusasuntoon ja sitä kautta asuntoja tyhjenee jatkuvasti.
t. entinen aso-asukki, nykyinen omistusasuja, pk-seutu
Mulla oli numero 25.
Hain vasta n. 10 vuotta myöhemmin asumisoikeusasuntoa ja silloin tuo numero oli arvossaan :) Ei tarvinnut jonottaa ei :)
Itsellänikin on ollut numero jo vuosia, mutten ole koskaan hakenut aso-asuntoa ja hyvin mahdollista etten haekaan.
odotettiin asuntoa n.8 kk. Kyseessä rivitalo Tampereella. Olen kuullut, että jonotusaika on yleensä vähän alle vuoden.
Monella on asunto asiat kunnossa, kun asuntoa tarjotaan.
jonkun muun kanssa, jolla on asumisoikeusasunto. Uutta (tai vanhaa "uutta") asuntoa ei voi enää hakea. Minulla oli numero 39xx ja sitten kun saimme asumisoikeusasunnon jokunen vuosi sitten otin heti uuden numeron varalle, se oli jotain 80 xxx . Sillä numerolla voin siis hakea toista aso-asuntoa, jos tarve vaatii, tai sitten voin vaihtaa jonkun muun kanssa päittäin vanhalla numerolla.
joku 6v sitten hain asonumeron ja hain kahteen uudiskohteeseen, jost toisesta sain asunnon. kannattaa aina yrittäää